וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשחק כמו פיניקס, רק עם אחריות בהגנה"

גיל קדרון

23.1.2007 / 11:48

למאמן דנבר ג'ורג' קארל יש תוכניות שאפתניות לשילוב של כרמלו ואייברסון. ה-42 של קובי הגיעו ביומולדת השנה ל-81 מול טורונטו

מאמן דנבר ג'ורג' קארל כתב על הלוח בחדר ההלבשה, דקות לפני משחק הבכורה של הצמד כרמלו אנתוני ואלן אייברסון - "תסמכו על המסירה". חניכיו הקשיבו לעצה זו, ובמשחק החזרה של מלו מהשעייה בת 15 משחקים בעקבות התגרה במדיסון סקוור גארדן הביסו הנאגטס 98:115 את הממפיס גריזליס החלשים, עם 32 אסיסטים מ-43 סלים. אבל הצטרך לחכות למבחנים משמעותיים יותר לפני שנהיה בטוחים שהצמד אחד הזה עובד.

אנתוני סיים עם 28 ו-6 אסיסטים, AI עם 23 ו-7 אסיסטים. המהלך שסימל יותר מכל את השילוב בין השניים הגיע 7 דקות לסיום הרבע הרביעי, כשאייברסון שלח מסירת אלי אופ לחברו, וזה ריחף באוויר והנחית אותה ביד אחת. "רציתי למסור את זה גבוה במיוחד כדי שהוא יופיע בספורטסנטר", צחק התשובה. "אבל האמת זו פשוט הייתה מסירה רעה. הוא הראה איזו סוג אתלט הוא כשהצליח להגיע לשם". גם כרמלו הסתכל בנוסטלגיה על הרגע המכונן: "לא חשבתי שאוכל להגיע לזה, כנראה שהאנדרנלין שלי פימפם אותי".

אחרי המסירה אייברסון רץ חזרה עם ידו לצד אוזנו, כדי לעודד את הקהל להריע, והפפסי סנטר רעש וגעש.

קואץ' קארל אמר אחרי המשחק שהוא רוצה להקנות לקבוצתו "סגנון פיניקס סאנס, אבל עם אחריות בהגנה".

מי שפירגן לדנבר היה פאו גאסול. שצבר 23, 17 ו-6 אסיסטים, שלא הסתיר את הקנאה שלו. "אין לי ספק שהם יצליחו ביחד. חבל שלא התאמצנו להביא את אייברסון אלינו", אמר. "כשיש לך שני שחקנים גדולים הם מורידים את הלחץ אחד מהשני, והקבוצה לא תלויה בשחקן אחד בלבד כדי להיות במיטבה כל ערב".

יומולדת ל-81 של קובי

שנה בדיוק אחרי שהמטיר 81 נקודות היסטוריות על ראשם של הטורונטו ראפטורס ב-22 בינואר 2006, הסתפק קובי בריאנט ב-42 צנועות ושקטות על ראשם של הגולדן סטייט ווריורס ב-22 בינואר 2007, בניצחון 103:108 בסטפיילס סנטר, זירת השיא המדובר ההוא. רק ווילט צ'יימברליין הגדול קלע יותר מבריאנט במשחק אחד, כשהמטיר 100 על הניקס במרץ 1962.

"זה מגניב כי הרבה אנשים עדיין מתלהבים מזה ומדברים על זה", אמר קובי. "הדבר המיוחד עבורי היה שסבתא שלי הייתה באותו משחק, וזו הפעם היחידה שהיא ראתה אותי משחק במקצוענים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully