וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן מכין את הפועל פ"ת לבגרות

23.1.2007 / 11:30

בשבת יפגשו הכחולים את הכח לקרב תחתית קריטי ובהמשך מחכה הרצליה. אחרי הדיבורים על צעירים רעבים ומוכשרים, הגיע שלב ההוכחות

הפועל פ"ת נכנסת לשבועיים שיקבעו את עתידה לעונת 2006/07. בשבת (18:00) יפגשו הכחולים בביתם את הכח עמידר ר"ג לקרב תחתית, שהפסד בו יכול לקבור סופית את אימפריית העבר ולהרחיקה כדי 10 נקודות מהקו האדום, בור שכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו. גם תיקו ודאי לא יתרום למצב הרוח במלאבס כמו גם למצב בטבלה. בעוד שבועיים תפגוש האחרונה בטבלה את יריבתה השנייה לתחתית, מכבי הרצליה. פחות משש נקודות משני משחקים, ופתח תקוה של המאמן אייל לחמן תצטרף לקורס בידיעת הארץ שמספקת הליגה הלאומית.

מתחילת העונה מוצגת הקבוצה כחבורת לוחמים צעירים וכישרוניים, אבל עד כה תוצאות משחקיה עגומות ומדאיגות. "השבועים הבאים הם גורליים, ואין לנו אלא לנצח", אומר מוטי קקון, חלוץ הקבוצה ואחד מזקני השבט הכחול בעונתו ה-16 ככדורגלן.

קצת קשה לזכות בנקודות כשכובשים 12 שערים ב-17 מחזורים וה"עיט", שמודע לעניין, מתקשה לשים את האצבע על הבעיה: "יש לנו התקפה טובה והצגנו משחקים טובים שבסוף הפסדנו בהם. זה מוזר, מפתיע ואני לא יודע איך לקרוא לזה".

אחרי ההחמצות הרבות מול בני יהודה (0:0) ומשחק התיקו מול מכבי חיפה (2:2) בגביע הטוטו, אולי חוסר השקט סביב הקבוצה (העימות לחמן - סרור ונסיון הרכישה של ציון דלל) הוא הגורם? "יש לנו שקט בקבוצה, המשכורות משולמות בזמן ואייל דואג למוטיבציה גבוהה. אם מסתכלים על הטבלה חושבים שאנו קבוצה שחוטפת תבוסות כל שבת, אך המציאות אינה כזאת, ואני לא חושב שאנחנו כל כך גרועים", מסביר קקון.

החלוץ בן ה-36, כבש רק שער אחד העונה, אך בשבועות האחרונים מצוי בכושר טוב מאוד. אולי הבעיה היא בשפיץ של הנעל, תרתי משמע? "נגד בני יהודה היו לנו קורות ומשקופים ובסוף לא כבשנו. אני לא יודע אם זה חוסר מזל, אבל אנחנו בטח לא בדיכאון ומשחקים עם ראש מורם".

מילא ההתקפה, אבל גם הגנת הקבוצה מקדימה רק את מכבי הרצליה בטבלת ספיגת השערים, עם 26 שערים לחובתה. "אסור לנו להתייאש" מנסה ה"עיט" לשמור על אופטימיות, "דווקא במצבים כל כך קשים וממקום נמוך, אין מה להפסיד ואפשר רק לעלות".

למי ששכח, ניצחונה הראשון והיחיד העונה של הפועל פ"ת היה מול קבוצתו של אורי מלמיליאן (0:3) אי שם בשלהי אוקטובר 2006. האורווה כבר מזמן אינה מבצר. הקבוצה טרם רשמה ניצחון ביתי העונה וכבשה רק ארבע שערים במלאבס. "אנו צריכים שהביטחון, היכולת והמזל יתחברו ואז שני המשחקים האלה יהיו ציון דרך חיובי עבורינו", שמר קקון על אופטימיות.

פתח תקוה רוצה למלא את האורווה

לקראת המפגש הביתי החשוב מול הכח עמידר ר"ג, רוצה הנהלת הקבוצה למלא את יציעי האיצטדיון בפ"ת. המועדון יוצא היום (שלישי) במבצע ומוציא 1,000 כרטיסים למכירה מוקדמת עד יום שישי, במחיר של עשרה שקלים לילדים, נוער וחיילים. המכירה בשעות היום תיערך במשרדי הקבוצה, ובשעות אחר-הצהרים בקופות האיצטדיון ובקניון פתח תקוה.

בשבת תמכור הקבוצה כרטיסים במחירים מוזלים למבוגרים. כרטיס נוער/חייל יעלה 25 שקלים ונשים תשלמנה עשרה שקלים כדי לצפות בהתמודדות מול הסגולים. ארגון האוהדי הקבוצה "הפנתרים הכחולים", מתכנן בשבת להרים הפקה מרשימה וצבעונית.

הקבוצה מקיימת היום שני אימונים. האחד בקיבוץ עינת, והשני יתקיים אחר הצהרים באיצטדיון בפתח תקוה. השאלה הגדולה היא, האם אחרי ההכנות האינטנסיביות וכל הדיבורים על הצעירים הרעבים והמוכשרים שיש בפתח תקוה, יראו עומרי קנדה, שמעון אבו חצירא, יניב לוזון וחבריהם, שהם התכוננו היטב לבחינת הבגרות הזו, הישרדות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully