וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עטר ונתניה עדיין במירוץ על מסודי

רומן רוזנבלט

23.1.2007 / 17:07

מאמן נתניה בחן את אסמואה הגנאי בהפסד ללבסקי סופיה 2:1, ובמקביל יקווה שיחזיר אליו את הקשר-חלוץ ששיחק אצלו אשתקד

מכבי נתניה קיימה אחר הצהריים (שלישי) משחק אימון מול לבסקי סופיה הבולגרית, שכזכור שיחקה במהלך העונה בשלב הבתים בליגת האלופות. חניכיו של ראובן עטר הפסידו 2:1, כשאת השער לזכותם כבש, איתי שכטר. בחלקים נכבדים מהמשחק נתניה לא נפלה מהיריבה ואף סיכנה לא פעם את שערם של בולגרים.

במשחק נבחן החלוץ הגנאי אלכס אסמואה שביצע כמה פעולות לא רעות וצפוי להמשיך להבחן בקבוצה, אלא אם כן עסקת מסודי תיסגר בימים הקרובים. לוואלה! ספורט נודע, כי ישנם סיכויים טובים כי מסודי אכן יגיע לנתניה, מה גם שהשחקן מאוד ישמח לשתף פעולה שוב עם ראובן עטר, אשר אותו הוא מאוד מעריך ואצלו פרח בשנה שעברה. המו"מ בין הצדדים נמצא בתהליכים מתקדמים, כשייתכן וכבר בימים הקרובים תשיב חיפה לנתניה אם היא מוכנה לשחרר את השחקן לשורותיה. במידה והמגעים אכן יסתיימו בהגעתו של הקשר הקונגולזי לנתניה, ישוחרר ככל הנראה אסמואה מהמשך המבחנים בקבוצה.

לאור בקשתו של עטר לבדוק את האפשרות להביא לקבוצה את הקשר הקונגולזי של חיפה שהצליח מאוד תחת שרביטו של מאמן מכבי נתניה בעונה שעברה, החלו כבר אמש (שני) שיחות להבאתו בין הקבוצה למכבי חיפה. מסודי לא ממש התאקלם במדי האלופה, ולמרות ההזדמנויות שניתנו לו על ידי רוני לוי הוא עדיין לא מצליח להוציא מעצמו את המיטב. במידה שמכבי נתניה תוכל לעמוד בעלויות הכספיות הגבוהות של השחקן, עשויה חיפה לשחרר את מסודי לנתניה.

שינוי אחר שעשוי לקרות בסגל מכבי נתניה הוא בעמדת השוער השלישי של הקבוצה. זאת בעקבות פנייתה של הפועל נצרת עילית בבקשה לצרף לשורותיה את אסף מנדס, השוער השלישי של נתניה. במהלך היום צפויות שיחות בין המועדוני בנושא, כשהנטייה היא לאפשר למנדס לעבור לצפון, כמובן בתיאום איתו, שכן מדובר בשוער מוכשר שישמח לקבל דקות משחק.

עדכון ראשון: 23.1.07, 8:07
עדכון אחרון: 23.1.07, 19:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully