וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק שוב יפגוש את פדרר

23.1.2007 / 13:55

האמריקאי טייל מול מארדי פיש 2:6, 2:6, 2:6, ויתעמת בחצי הגמר עם השוויצרי, שלא התקשה מול רוברדו. סרינה מול ווידיסובה בחצי גמר הנשים

הסיפור של מארדי פיש, האמריקאי שהפתיע והגיע עד לרבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, הסתיים הבוקר (רביעי) עם הפסד לאנדי רודיק. רודיק, המדורג 6 בטורניר, לא התקשה להכניע את בן ארצו 2:6, 2:6, 2:6 והעפיל לחצי הגמר, שם יפגוש את יריבו הוותיק, רוז'ה פדרר, אחרי שהשוויצרי הזיז הצידה את הספרדי המדורג 7, טומי רוברדו 3:6, 6:7, 5:7 במשחק האחרון ביחידים וביחידות ביום התשיעי לתחרות.

פיש ציפה לתת קרב קשה יותר, אולי, לחברו, אבל בתוך פחות משעה וחצי ירד מנוצח. זה היה הניצחון הקל והמשכנע ביותר של רודיק בטורניר.

רוברדו אמנם לא לקח מערכה, אבל לא ויתר עד הסיום ומתח את פדרר במשך שעתיים ועשרים דקות. המדורג מספר 1 בעולם היה בכושר שיא עם 42 ווינרים, מול 17 בלבד של הספרדי. אבל האחרון, כאמור, לא התקפל והצליח לשבור את יריבו 4 פעמים. פדרר ידע לנצל את ההגשה השנייה של רוברדו, ולקח בה 29 נקודות מ-46 בדרך לשש שבירות משלו.

לו שחר פאר הייתה עולה לחצי גמר הנשים, היא הייתה פוגשת את הצ'כית ניקול ווידיסובה, המדורגת 10, שהכניעה את בת ארצה (המתוקה) לוסי ספארובה 1:6, 4:6. היא תפגוש את סרינה וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully