וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מסודי שוב מועמד, נמני לא התאמן

לי בוץ

23.1.2007 / 14:16

רק אם צ'לסי תרכוש את בן חיים, יתפנה הכסף עבור קשר מכבי חיפה. נמני, שממשיך לעבור טיפולים, סירב לקבל את תפקיד המנכ"ל בעונה הבאה

מכבי ת"א חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים לקראת הדרבי התל אביבי מול הפועל ביום ראשון, וזאת לאחר יום החופש של השחקנים. מהאימון ייעדרו אבי נמני וטברטקו קאלה, שעברו טיפולים.

קפטן מכבי ת"א, אבי נמני, שנפצע אמש לקראת סיום הדרבי הקטן של ת"א (1:1), סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ולא מקרע כפי שחשש הצוות הרפואי.

אתמול (שני) עבר הקפטן בדיקת אולטרסאונד בבית החולים 'מאיר' בכפ"ס, והתברר שהוא סובל רק ממתיחה בשריר. "קצב ההחלמה בפציעה כזאת תלוי רק בשחקן עצמו", אמר רופא מכבי ת"א ד"ר רוברט כהן לוואלה! ספורט. "הוא יעבור טיפולים ביומיים הקרובים ורק לאחר מכן נוכל לדעת מהי תקופת ההיעדרות שצפויה לו. כרגע לא ניתן לומר בודאות אם הוא ישחק בדרבי או לא".

גם ליאור ז'אן, רועי דיין ויובל שפונגין לא הגיעו לאימון, וזאת מכיוון שהם נמצאים עם הנבחרת הצעירה.

מסודי יבקש לעבור, אבל זה תלוי בצ'לסי (דוד מרואני ומשה בוקר, הארץ)

אבי נמני עשוי לשחק ביום ראשון בדרבי מול הפועל ת"א. בצוות הרפואי מאמינים כי נמני יוכל להתאושש מהמתיחה בשריר הירך, למרות שרק ביומיים הקרובים יתברר סופית מצבו. בינתיים דחה הקפטן את האפשרות להתמנות בעונה הבאה לתפקיד המנכ"ל. "הוא לא רוצה את התפקיד של דריקס", סיפר לוני הרציקוביץ'. "תפקיד המנכ"ל לא מעניין אותו ולכן הוא יקבל תפקיד אחר". הבעלים ממשיך בימים אלה לחפש מחליף לדריקס, שעזב בתחילת החודש.

קשר מכבי חיפה, אלן מסודי, ממשיך להתקרב למכבי תל אביב. השחקן מתכוון לפנות בימים הקרובים לראשי האלופה ולבקש מהם שחרור לקרית שלום.

בין המועדונים מתנהל מו"מ שקט על העברת מסודי, אולם חיפה העלתה לאחרונה את דרישתה ל-200 אלף דולר תמורת כרטיס השחקן. במכבי מוכנים לשלם כ-100 אלף והחלו בגיוס הסכום. "אם אצטרך, אתקשר בעצמי ליעקב שחר", הסביר הרציקוביץ', "אנחנו ביחסים מצוינים וברגע שהעניינים יתקדמו, אכנס לתמונה".

המאמן אלי כהן שוחח עם הרציקוביץ' והסביר לו את החשיבות בהחתמת חלוץ זר וקשר כמו מסודי. כהן מעוניין גם בקשר ברזילאי, אולם הוא מודע לכך שכנראה לא יהיה לו מספיק כסף כדי לצרף אותו.

והכסף תלוי בצ'לסי. "אנחנו מאוד מקווים שטל בן חיים יעבור לצ'לסי ואז נקבל 5% מההעברה, דבר שיעזור לנו לממן את החתמתם של שני זרים ברמה גבוהה", הסביר לוני. הקשר הסרבי, דיאן איליץ', צפוי להגיע למבחנים לאחר שהבלם מיליאן מרטינוביץ' המליץ עליו.

כ-4,000 כרטיסים נותרו לדרבי ועל פי ההערכות כולם ייחטפו עד יום המשחק.

הרציקוביץ' מאוכזב מאוד מהתנהלותו של המנהל אבנר טוויטו ועתידו לא ברור. טוויטו לא נמצא בתוכניות לעונה הבאה של נמני, שכאמור ימלא תפקיד משמעותי במועדון לאחר פרישתו.

מכבי ת"א פירסמה תגובה רשמית בנושא: "אנחנו מאוד מרוצים מעבודתו של אבנר, ההערכה שלי היא שהוא ימשיך עוד שנים רבות בתפקידו כמנהל הקבוצה. כל ציטוט בהקשר זה אין בו ולו בסיס קלוש של אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully