וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "אעשה הכל כדי להיות כשיר לשבת"

רומן רוזנבלט

22.1.2007 / 19:39

חלוץ מכבי נתניה בונה על חזרה מהפציעה מול הלוזונים. הגנאי אלכס אוסמואה ייבחן בקבוצה במשחק האימון מול לבסקי סופיה

מכבי נתניה חזרה הערב (שני) להתאמן, במצב רוח טוב לאחר ניצחון החוץ על מ.ס. אשדוד. מה שתרם עוד יותר למצב הרוח המצוין היא העובדה כי האימון נערך במגרש בקיבוץ אילות, הנמצא סמוך לאילת. לאחר האימון, יצאו השחקנים הערב לארוחת גיבוש באחת המסעדות באילת, ויקיימו מחר בצהריים משחק אימון מול מול לבסקי סופיה, ולאחר מכן יחזרו לנתניה. באימון נכח אחד מאנשי הצוות המקצועי של הבולגרים, אמיל ולב, ששיחק שנים רבות בישראל.

אופיר חיים, שעדיין פצוע בכף רגלו, טרם חזר להתאמן אבל מגלה אופטימיות לגבי האפשרות שישחק בשבת מול מכבי פתח תקוה, כשהוא צפוי לחליף את איתי שכטר המוצהב. "אני כבר מת לחזור ולהתאמן עם החברים, ואני מקווה להתחיל לרוץ כבר בימים הקרובים, למרות שכרגע לא נראה לי שאוכל כי אני עדיין מרגיש כאבים חדים כשאני דורך על הרגל. בכל אופן אני אעשה הכל כדי להיות כשיר למשחק בשבת" אמר חיים הערב.

אמיר טגה, שצפוי להתאמן מחר וביום רביעי עם הנבחרת הצעירה, לא יצא בשל כך לאילת. אורי אוזן פרש במהלך האימון בשל פציעה טורדנית באצבע רגלו, אך ישחק בשבת. מחר ייבחן במשחק האימון החלוץ הגנאי אלכס אסמואה. גנאי אחר, הקשר אברהים עבדל ראזאק, שלא יצא עם הקבוצה לאילת, צפוי לסיים תוך כשבוע את הטיפולים המיוחדים שהוא עובר בוינגייט ולהתמקד באימונים עם הקבוצה. בימים הקרובים צפוי השחקן לשוחח עם הצוות המקצועי של הקבוצה לגבי עתידו עד סוף העונה הנוכחית, ובקבוצה יצטרכו לראות כיצד ראזאק חוזר מהפציעה כדי להחליט האם להשאילו לקבוצה אחרת עד סיום העונה או להשאירו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully