וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בארוש עבר לליון תמורת ג'ון קארו

22.1.2007 / 18:30

חלוצה הצ'כי של אסטון וילה חוזר לשתף פעולה עם ז'ראר הוייה. ווסטהאם סיכמה על השאלתו של החלוץ הספרדי קפה בלאנקו מסביליה

אלופת צרפת ליון השלימה את עסקת העברתו של מילאן בארוש. החלוץ הצ'כי, ששיחק אצל מאמן ליון ז'ראר הוייה בתקופה שלו בליברפול, יגיע לצרפת מאסטון וילה, ששילמה עליו 6.5 מיליון ליש"ט באוגוסט 2005. את הדרך ההפוכה מליון לבירמינגהאם יעשה החלוץ הנורבגי ג'ון קארו, שסומן כבר לפני מספר שבועות כמועמד לעזיבה.

בארוש, שהיה מלך השערים ביורו 2004, מתקשה לאחרונה לשחזר את יכולת השיא שלו, אבל ליון, שסובלת ממכת פציעות לאחרונה, זקוקה בדחיפות לחלוצים. הוייה אמר: "אני זקוקים בדחיפות לרענן את הסגל, ואני שמח שאנחנו עושים את זה".

* אגרט מגנוסון, הבוס החדש של ווסטהאם, ממשיך לחזק את סגל הקבוצה, לבקשתו של המאמן אלן קרבשלי. הערב סיכמו הפטישים עם סביליה על השאלתו עד סיום העונה של החלוץ הספרדי קפה בלאנקו, שלא זכה לדקות משחק רבות העונה. בלאנקו חוזר לאחרונה גם על ידי אברטון, צ'רלטון ומנצ'סטר סיטי. בנוסף הודיעה ווסטהאם על החתמתו הסופית של לוקאס ניל, הבלם האוסטרלי שהגיע מבלקבורן.

* מגן מידלסברו, אוגו אהיוגו, 34, סיכם על העברתו לגלאזגו ריינג'רס והשלים את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה. ריינג'רס, כזכור, תתמודד מול הפועל ת"א בגביע אופ"א. מאמנה הטרי, וולטר סמית', אמר על הרכש החדש: "הוא ייתן לנו עוצמה בהגנה ויתרום לנו מניסיונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully