וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נגד ההדלפות

רומן רוזנבלט

22.1.2007 / 18:06

מאמן מכבי חיפה לא אהב את הביקורות שיצאו מהקבוצה שלו בעילום שם, ואמר לשחקניו: "מי שלא יכול לעמוד בסטנדרטים שלנו, שיגיד"

מכבי חיפה חזרה היום (שני) להתאמן לאחר ההפסד להכח רמת גן בשבת (1:0). לפני תחילת האימון כינס מאמן הקבוצה רוני לוי את שחקניו ושוחח איתם, כשעיקר טענותיו הן לביקורת שהטיחו השחקנים בקבוצה וחבריהם בתקשורת.

"מרגע שהגעתי לחיפה ליוותה אותי דרך התנהגות מסוימת. מעולם לא העברתי ביקורת דרך התקשורת, ואני מצפה שגם אתם תנהגו כך", אמר לוי, "במכבי חיפה ישנם כבר שנים סטנדרטים גבוהים מקצועית וחברתית. אני דורש שכולם יעמדו בהם. מי שלא יכול לעמוד בסטנדרטים, מוזמן אלי לחדר ולא אעמוד בדרכו. רק שיגיד".

המאמן התייחס גם ליכולת המקצועית, ואמר: "לפני שנה שאלו אותי איך תיקחו עוד אליפות, ואמרתי שיש אנרגיה טובה בקבוצה. אני לא ראיתי את האנרגיה הזאת בשבת האחרונה, ואני מצפה מהקבוצה לחזור למסלול, ליצור רצף ניצחונות וליכולת שאפיינה אותנו במשחקים באירופה. אנחנו עוברים השנה תהליך שקבוצות גדולות דוגמת ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד עוברות. שילוב של שחקנים צעירים לצד שחקנים ותיקים אינו קל, אבל אני בטוח שלטווח הארוך הקבוצה תיהנה מכך, גם אם בטווח הקרוב היא נתקלת בקשיים". לוי גם אמר גם שהוא יזמן מספר שחקנים על מנת לשוחח עימם בארבע עיניים.

לאחר מכן התפנה מאמן האלופה לשוחח עם התקשורת, כשהוא מודה כי אחרי ההפסדים התקשורת באופן לגיטימי עוסקת בבעיות: "אנחנו משתדלים להסתכל על הקבוצה שלנו ולהתרכז במטרות שלנו. ברור שאחרי השבת האחרונה אנחנו מאוד מאוכזבים ויודעים שיש לנו הרבה עבודה כדי להציב את הסטנדרטים שאנחנו רוצים. חשוב לי שהקבוצה שלי תציג יכולת משחק גבוהה יותר, ואז ניתן יהיה לסגור את הפער. הבעיה היא הצורה שבה אנחנו משחקים, ושמירה על יציבות.

"אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולעבוד על דברים שהם פחות טובים ואני מקווה שנמצא את המסלול כדי להצליח. התקשורת עושה את שלה ובצדק. כשקבוצה מפסידה כולם מתחילים לנבור בבעיות. תמיד יש שחקן כזה או אחר שמדבר בשביל כולם על הבעיות, וברור שאני לא אתן לזה לקרות. במה שצריך לטפל אני כבר אטפל".

לגבי העתיד הקרוב אמר רוני לוי: "יש שינוי בקבוצה גם מכך ששחקנים עזבו והגיעו אחרים, תהליך שלוקח זמן ומשלמים עליו מחיר. לשמחתי הצלחנו לעשות דברים יפים באירופה ואנחנו עדיין בתמונת האליפות ויש לנו עוד הרבה אתגרים השנה. אני מאמין שבקבוצה הזאת אפשר להגיע ליותר. מבחינת הסגל – הכל באותו הסטטוס".

"נמצא את המדליפים"

גם אלון חרזי, שלא התאמן בעקבות פציעה, התייחס למה שקרה בעקבות ההפסד: "הדברים נמדדים לא כשטוב, אלא דווקא בזמנים כאלה, כשהתקופה פחות טובה ולכן גם אנשים מדברים. אלה שעושים את זה בעילום שם הם פחדנים. אם יש להם משהו להגיד אז שייקחו אחריו ויאמרו זאת בשמם. הדבר הזה לא טוב לקבוצה, אבל אם האנשים האלה ימשיכו באותו קו, נדע מי הם ובסופו של דבר התופעה הזאת לא תימשך במכבי חיפה".

ביום רביעי צפויה להתברר חומרת העונש שיקבל ניר דוידוביץ' בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ובהתאם לכך יוחלט בקבוצה מתי והאם לשחרר את תום אלמדון. דינמו קייב שתשחק באותו היום מול מכבי חיפה בשחק הפתיחה של גביע הערוץ הראשון, נחתה היום בארץ ותשוכן באחד מבתי המלון בחיפה. רפאל אולארה ייעדר בשבת מול מכבי הרצליה בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים. במידה ואלון חרזי יחלים מהפציעה הוא צפוי להחליפו, כשאייל משומר יכנס לאגף הימני בהגנה במקרה כזה.

מאמן הקבוצה, רוני לוי, שוחח בתום האימון עם עדן בן בסט ואסלאם כנען, הבהיר לשניהם כי הוא מעריך אותם, אבל הסביר כי לדעתו הם זקוקים לדקות משחק בקבוצות אחרות ועל כן הוא משחרר אותם. השניים יושאלו למכבי הרצליה, בה יחלו להתאמן כבר מחר (שלישי). במסגרת הסכם בין חיפה להרצליה בן בסט וכנען לא ישחקו מול האלופה בשבת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully