וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס מחפשת טרייד לגאסול

22.1.2007 / 16:15

ווסט רוצה את דנג וגורדון משיקגו, שסירבה להצעה. גם ניו ג'רזי בתמונה. ריצ'ארד ג'פרסון בחוץ ל-6 שבועות, שטרן יאסור בילוי במקומות מסוימים

פאו גאסול רוצה לעזוב את ממפיס. בהקדם האפשרי. לסנטר הספרדי נמאס להפסיד (מאזן 31:10), והוא רוצה למצוא את עצמו בקבוצה שהולכת חזק על הפלייאוף. הנשיא ג'רי ווסט הודה שהוא מתכוון להיענות לרצונו של הסופרסטאר שלו.

ג'רי ווסט דן בטרייד עם שלוש קבוצות שונות, אחת מהן היא שיקגו השנייה ניו ג'רזי והשלישית בינתיים לא ידועה. לגאסול נותרו 60 מיליון בחוזה בארבע העונות אחרי העונה הזו.

מהבולס ביקש ווסט את בן גורדון ולואל דנג, אבל המנכ"ל ג'ון פקסון סירב. "לוותר על גורדון ודנג יהיה מאוד קשה", הגיב גורם בבולס לשמועות, "פקסון לא יעשה כזה דבר, אפילו אם כל הצוות המקצועי, כלומר המאמן סקוט סקיילס, ילחץ עליו. וכרגע הם לא לוחצים".

"אנחנו לא מתכוונים לוותר עליו סתם כך", אמר ווסט. "דיברנו עם כל מיני קבוצות, אבל אנחנו רוצים תמורה הולמת".

גם הבעלים מייקל הייזלי נדרש לנושא. "אם אנחנו מעבירים אותו בטרייד אנחנו צריכים להשתפר בצורה משמעותית בהסתכלות לעתיד, ולכן אנחנו רוצים עוד בחירות בדראפט הקרוב", אמר. "נעשה לפאו טרייד אם זה ישפר את הקבוצה שלנו".

לבולס, כזכור, יש בדראפט הקרוב גם את הבחירה שלהם וגם את זו של הניקס. "אני לא ממש יודע לאן הקבוצה הזו הולכת", אמר גאסול. "אני רוצה לשחק עבור קבוצה מנצחת, כמו כולם. זה חשוב לי מאוד להיות במצב בו אני יכול לגדול".

פיוריטנים ב-NBA

הנהלת ה-NBA ובראשה דיוויד שטרן ממשיכים במסע הצלב שלהם לשיפור תדמית הליגה הטובה בעולם תחת משטר כפייה. שטרן וההנהלה שוקלים לפרסם רשימה של מועדונים ומקומות נוספים שיהיו מחוץ לגבול עבור השחקנים על מנת שלא ייקלעו לתקריות לא מחמיאות.

אחד הטריגרים שגרמו לשטרן לחשוב על הרעיון הכובל היה הריגתו של שחקן הפוטבול דארנט וויליאמס.

ברגע שרשימה כזאת תמוסד היא תישלח לכל קבוצות הליגה כדי שהשחקנים ייודעו לאן אסור להם להגיע. אם בכל זאת יימצאו במקומות אסורים אלו, הם ייקנסו.

ג'פרסון בחוץ לשישה שבועות

ריצ'ארד ג'פרסון עבר ניתוח בקרסולו הימני וייעדר למשך של שישה שבועות. הסמול פורוורד של הנטס משחק עם כאב לכל אורך העונה, אולם כעת בחר בניתוח מכיוון שמצב הקרסול לא השתפר. RJ יקווה לחזור בתחילת מרץ, ולהיות מוכן לפלייאוף. ניו ג'רזי ניצחה 9 מ-11 המשחקים האחרונים ועלתה למאזן 20:20, מה שמספיק לעמוד בראש הבית האטלנטי החלשלוש.

"הוא לא מצליח לעשות את הדברים שהוא בדרך כלל עושה", אמר המנכ"ל רוד ת'ורן. "הוא נמצא ב-50 או 55 אחוזים יכולת. זה לא קל עבורו מבחינה מנטלית".

כזכור, הנטס משחקים ללא ננאד קרסטיץ', שהעמיד העונה שיא קריירה של 16 נקודות למשחק מעמדת הסנטר וגמר את העונה לפני כחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully