וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח פנתה לפפי קימוטו, הרצליה מוכנה לשחררו

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

22.1.2007 / 19:40

קבוצתו של אורי מלמיליאן מעוניינת בחלוץ, והרצליה לא תעמוד בדרכו. שוער זר, בן בסט וכנען יצטרפו מחר לקבוצה

הכח עמידר רמת גן, המעוניינת להתחזק בחלוץ זר, פנתה היום (שני) לחלוץ מכבי הרצליה פפי קימוטו, שכיכב אשתקד במדי מכבי נתניה, והציעה לו להצטרף לשורותיה.

קימוטו בתורו פנה להנהלת המועדון וביקש להתשחרר. במידה וייושרו ההדורים בין הרצליה לשחקן הוא ישוחרר, ובמקומו יגיע הזר החמישי של המועדון. דובר הרצליה בני בקלו הוסיף לגבי קימוטו "אנחנו לא מחזיקים שחקנים בכוח, זו מדיניות המועדון שנים ותישאר כך".

הרצליה ממשיכה ברכש המאסיבי ותצרף היום (שני) ומחר (שלישי) שלושה שחקני חיזוק. ראשית, הלילה ינחת בישראל שוערה של הקבוצה הסקוטית פלקירק, סקוט היגינס בן ה-30, שסיכם לעונה וחצי, ומחר יצטרף לאימונים.

השוער איבד בחודש האחרון את עמדת השוער הראשון בקבוצתו לטובת אחיו של פיטר שמייכל שחתם בקבוצה. עדן בן בסט ואסלאם כנען ממכבי חיפה יצטרפו מחר (שלישי) לקבוצה, אבל לא ישחקו על פי הסכם ג'נטלמני ביום שבת מול מכבי חיפה.

שאול סמדג'ה, שצפוי לעזוב, בוחן שתי הצעות מהפועל רעננה ובני לוד, כשהנטייה היא לכיוון רעננה. לדובר הקבוצה בני בקלו היה מה להגיד על סמדג'ה: "שאול תרם רבות למועדון ואנחנו לא מפקירים את שחקנינו, הכל משיקולים מקצועיים. על כן לאחר שיסיים את קריירת המשחק שלו יקבל תפקיד מקצועי במועדון".

כמו כן, למכבי הרצליה אופציה של שני קשרים ושני חלוצים מתוכם יבחר זר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully