וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריף הקרע בין ויאריאל לריקלמה

22.1.2007 / 16:58

הארגנטינאי ממשיך להפגין חוסר מוטיבציה ועשוי לעזוב. רייקארד מבין את שריקות הבוז של הקהל בברצלונה, רונאלדיניו מבוקש בארה"ב

מאמנה של ברצלונה, פרנק רייקארד, טוען כי הוא מבין את האוהדים שהפנו לעברו קריאות בוז, בעקבות החלפתו של חביאר סביולה במהלך הניצחון על חימנאסטיק אתמול (ראשון, 0:3).

סביולה הבקיע את שערו השביעי ב-11 משחקים בהם שיחק, לפני שהוחלף באיידור גודיונסן 20 דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה. חילוף שלווה בשריקות בוז צורמות. "אהבתי מאוד את התגובה שלהם, ואני לא צוחק", אמר המאמן ההולנדי. "הוא היה מצוין, אבל לא רציתי לסחוט אותו. אני מסכים עם האוהדים, וזה חשוב שימשיכו לעודד אותו על עבודתו הטובה".

ליגת הכדורגל האמריקאית, ה-MLS, עובדת כבר על ההעברה הסנסציונית הבאה, אחרי מעברו של דייויד בקהאם ללוס אנג'לס גלאקסי. הפעם מדובר ברונאלדיניו, כך לדברי רוברטו דה אסיס, אחיו של הכוכב הברזילאי מברצלונה, המשמש גם כסוכנו. "אנחנו יודעים שהם מעוניינים ב'דיניו'", אמר אחי השחקן, "אבל זה עדיין מוקדם לדבר על זה".

קאפלו: "מיגל טורס הוא אישיות"

פאביו קאפלו, מאמן ריאל מדריד, מאוד מרוצה מניצחון קבוצתו 0:1 על מיורקה אתמול (ראשון). "אני שבע רצון מהניצחון, למרות שברור שהליגה עוד קשה וארוכה", אמר המאמן האיטלקי, ששיבח את משחקו של המגן הימני הצעיר מיגל טורס, "לשחקן הזה יש אישיות מיוחדת, כאלה איכויות גם בהגנה וגם בהתקפה קשה למצוא. הוא אף פעם לא מאבד את הראש".

הפרימדונה מארגנטינה

נמשך המשבר בין חואן רומן ריקלמה לקבוצתו ויאריאל. הקשר הארגנטינאי לא נכלל בסגל של המאמן מנואל פלגריני בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה, ובעקבות דיווחים לאחרונה על ירידה במוטיבציה של ריקלמה והתנהגות מתנשאת עם מוטיבים פרימדוניים - נשיא המועדון פרננדו דויג דורש מהשחקן לעמוד בכללים ובסטנדרטים הבסיסיים של המועדון. "יש לקבוצה כמה פרמטרים שכל שחקן אמור לעמוד בהם, והוא יודע את זה, הסברתי לו את זה לא פעם", אמר הנשיא רויג.

דיווחים בוויאריאל מספרים על ירידה ברמת המחויבות של ריקלמה, על רצונו לזכות בפריבילגיות ועל שמועות על שאיפתו לעזוב את הקבוצה. רויג טוען שהוא קיבל כמה הצעות על ריקלמה מקבוצות באירופה ובקטאר, אבל ויאריאל עדיין לא מעוניינת להשתחרר מכוכבה הגדול, שהוביל אותה בשנה שעברה לחצי גמר ליגת האלופות.

העונה ויאריאל רחוקה מהיכולת מאשתקד, והיא רק במקום ה-11 בליגה, ואף הודחה מהגביע והמפעלים האירופיים. גם ריקלמה, 28, אחרי המונדיאל החלש שלו (שבעקבותיו פרש מהנבחרת), לא מזכיר את היכולת שלו וכבש רק שער אחד העונה. אבל הנשיא מסרב לוותר על הכוכב שלו: "אין למאמן בעיה עם ריקלמה, למועדון יש בעיה איתו. זה תלוי רק בו אם הוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully