וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א אסרה על שחקניה לדבר על הדרבי

לי בוץ ואסף שקד

22.1.2007 / 13:30

"הם דיברו מספיק לפני הדרבי הקודם", אמר גורם בקבוצה. חורחה אקוניה, המועמד להגיע, שוחח עם מירוסביץ' והתעניין בקבוצה

הפועל תל אביב חזרה הבוקר (שני) לאימונים לקראת השבוע העמוס שמצפה לה, לאחר יום חופש לו זכו השחקנים אמש. בקבוצה שררה שביעות רצון בעקבות התיקו בדרבי התל אביבי הקטן, שהשאיר את הקבוצה במקום השני ופתח פער של שתי נקודות ממכבי ת"א, ערב הדרבי ביום ראשון.

במועדון הטילו איסור גורף על כל השחקנים לדבר בנוגע לכל מה שקשור לדרבי עד לאחר המשחק החשוב. "הם דיברו מספיק לפני הדרבי הקודם", אמר גורם במועדון, "וכולנו ראינו מה יצא מזה".

הבלם טל חן, שמחלים מקרע במפשעה, חזר לאימוני ריצה מוקדם מהצפוי. לבלם מוטיבציה גבוהה לחזור לסגל ביום ראשון, אך ההחלטה של הצוות הרפואי לגביו תתקבל רק בעוד מספר ימים. בינתיים, מתכוננים האדומים למשחק גביע הטוטו מול הפועל כפ"ס מחר בבלומפילד (17:00). רוב שחקני ההרכב הראשון צפויים לקבל מנוחה לקראת טורניר אברמוביץ' בו תשתתף הקבוצה ביום חמישי. מי שלא הגיע לאימון הוא איבן יוליץ' החולה.

הקשר הצ'יליאני, חורחה אקוניה, מתקרב לוולפסון. אקוניה שוחח עם קשר בית"ר ירושלים, מילובאן מירוסביץ', איתו הוא מצוי בקשרי חברות טובים והתעניין בקשר להפועל ת"א, לתנאים במועדון ולעיר עצמה. השניים שיחקו יחד בצ'ילה ושיתפו פעולה בנבחרות הצעירות מגיל 16.

אקוניה, שנמצא כעת באנגליה ומחכה לתשובה מוויגאן, מחזיק גם בשתי הצעות מקבוצות בצ'ילה, אך הוא בהחלט רואה את האופצייה של הפועל ת"א בצורה חיובית ואם הכל יילך כשורה הוא עשוי לנחות בארץ כבר בשבוע הבא.

ברדה: "יש הבנה טובה ביני לבין ניירה"

חלוץ הקבוצה, אליניב ברדה, דיבר בתחילת האימון על כל הנושאים שלא קשורים לדרבי. "כיף לפתוח ככה את השבוע", התייחס החלוץ למצב של האדומים בטבלה. "כל התוצאות של קבוצות הצמרת עזרו לנו, וגם אנחנו עזרנו לעצמנו עם הניצחון על פ"ת. התקרבנו לבית"ר אבל הדרך עוד ארוכה וכל הקבוצות מאוזנות".

על השבוע העמוס שמצפה לקבוצה אמר ברדה: "מתחילת השנה שומי (המאמן יצחק שום ל.ב) בנה פה סגל שיכול להתמודד גם בליגה וגם באירופה. יש לנו שבוע עמוס מאוד גם בגביע הטוטו וגם בטורניר אברמוביץ', אבל יש לנו סגל רחב ואני מאמין שהמאמן יחלק את העומס בין השחקנים. עם יד על הלב הטורניר הרוסי חשוב לנו מגביע הטוטו בגלל הסיכויים הנמוכים שלנו בגביע הטוטו".

על ההתמודדות בהרכב מול החלוץ הצ'ליאני החדש, עמנואל ניירה, שחתם בקבוצה לעונה וחצי, אמר ברדה: "אין לי בעיה עם זה, רוב השנה שיחקתי כקיצוני ימני מתחת לחלוץ וולפעמים גם בצד שמאל. לא משנה לי איפה אני משחק. יש לנו חלק התקפי מצויין ואני בטוח שגם ניירה יעזור לנו. התאמנתי איתו שניים-שלושה אימונים ואני כבר מסתדר איתו מצוין. הוא מהיר וזריז ומבין אותי".

החלוץ סיכם: "הפועל ת"א זה מועדון שכל שנה מכוון למעלה, אבל עם זאת אני לא חושב שמישהו מאיתנו דיבר על אליפות. אנחנו באים כל שבוע להוציא את המיטב על המגרש. זה לא רציני שאחרי הפסד אומרים שאין סיכוי לאליפות ואחרי ניצחון אומרים שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully