וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי עושה בלאגן

22.1.2007 / 10:04

קפטן רומא ספג כרטיס אדום במשחק מול ליבורנו ואף דחף לרצפה את אחד ממאמני הקבוצה. אנצ'לוטי כועס על שופט המשחק מול לאציו

פרנצ'סקו טוטי שוב בכותרות, הפעם בהקשרים שליליים. רומא סיימה אתמול (ראשון) ב-1:1 מול ליבורנו וראתה את אינטר מנצחת את פיורנטינה ובורחת לה בעוד שתי נקודות, בדרך לאליפות. טוטי העצבני הורחק לקראת סיום המשחק, אבל לא הסתפק בכרטיס האדום ודחף את ויטו סקאלה, מצוות האימון של רומא, אל הדשא.

טוטי התעמת עם בלם ליברונו, פאביו גלאנטה, והשופט רצה להצהיב את שניהם. הקפטן הרומאי סירב להגיע אל השופט וראה את האדום. בדרכו החוצה דחף פעמיים את סקאלה, עד שזה נפל.

"הוא התנצל, אבל אני לא מבין על מה", היתמם סקאלה, "יש חלק של דשא סינטטי ליד הספסלים והחלקתי עליו. החברות שלי עם פרנצ'סקו לא בסכנה למרות התקרית הזו. מעולם לא היו לנו בעיות אחד עם השני ותמיד היו לנו יחסים טובים".

מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, לא הסתיר את אכזבתו ממעשהו של טוטי: "סקאלה הוא האדם אליו פרנצ'סקו מרגיש הכי מחובר בעולם, לכן זו הייתה פעולה מכוערת. הוא כעס ולא ידע איך להתמודד עם ההרחקה שלו".

דידה חזר בגדול

עוד קבוצה מאוכזבת אחרי המחזור האיטלקי של אתמול היא מילאן. הרוסונרי יצאו לרומא, סיימו בתיקו 0:0 מול לאציו, ולקרלו אנצ'לוטי היו טענות לשופט מסימיליאנו סקאני. במהלך המשחק גלש שחקן לאציו, ואלון בהראמיבפראות לרגליו של אלברטו ג'ילרדינו, אבל סקאני לא שלף את האדום.

"זו הייתה עבירה שמחייבת כרטיס אדום", אמר בזעם אנצ'לוטי, "אין בכלל שאלה לגבי זה. השופט טעה בגדול". ג'ילרדינו נאלץ לצאת מהמשחק וחומרת פציעתו תתברר בימים הקרובים.

"אני לא מאוכזב מההופעה שלנו", עבר אנצ'לוטי לדבר על המשחק, "לא היינו מאורגנים כהרגלנו. היה חסר לנו משהו בחוד, אבל הייתי מרוצה מההגנה".

מאמן לאציו, דליו רוסי, דווקא חשב שלקבוצתו הגיע לנצח: "הקבוצה שלי יצרה יותר הזדמנויות ממילאן הערב. הגיע לנו לנצח, אבל עשינו טעויות בהתקפות המתפרצות. הגנו בצורה מצוינת ואסור לשכוח שרק לפני 4 חודשים היינו אמורים להיות בסריה A".

המצטיין במשחק היה דידה. שוער מילאן חזר אחרי שנעדר כחודשיים בגלל פציעה ואמר: "זה היה משחק קשה ונקודה פה זה לא רע". על תקופת ההעידרות שלו סיפר השוער הברזילאי: "עבדתי קשה והצלחתי לשוב לפני הזמן עליו דיברו התחזיות. אני צריך לשחק עוד כדי להסיר את החלודה, אבל הכל חוזר לנורמליות".

* מרקו די ואיו סגר בגנואה מהסריה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully