וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של אבשלום נוריאל

לי בוץ

22.1.2007 / 10:32

יו"ר נצרת עילית יישאר במעצר עד יום ד'. המשטרה טוענת כי הוא הודה בחלק מהחשדות שיוחסו לו. אושרי לוי יישאר במעצר עד יום ה'

התפתחויות נוספות הפרשת "חוקי המשחק". מעצרו של אבשלום נוריאל, הבעלים והיו"ר של קבוצת הפועל נצרת עילית, הוארך עד יום רביעי לאחר שהודה, לטענת המשטרה, בחלק מהחשדות שיוחסו לו. נוריאל, החשוד בניהול חוזים כפולים מול שחקנים בנצרת עילית, עברות זיוף ומס הכנסה, התייצב היום (שני) בבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. כזכור, כבר בהארכת המעצר הראשונה, המשטרה קבעה כי יש ראיות מוצקות לביצוע עבירות בעוד שנוריאל הכחיש את כל החשדות נגדו.

עורך דינו של נוריאל, ירון קוסטליץ, אמר בסיום הדיון את הדברים הבאים: "בניגוד לטענת המשטרה, נוריאל כופר מכל וכל בטענה כי בוצעה פעולה כלשהיא הקשורה בהפועל נצרת-עילית על מנת לרמות את רשויות המס. על אף שכבר עתה ברור כי לא היה מקום כלל לחקירתו של נוריאל בתנאי מעצר ממושכים, הוא הסכים מיוזמתו, במטרה להוביל למיצוי החקירה ולסיומה ביעילות וברציפות, להמשיך ולשהות בתנאי מעצר, עד יום רביעי. נוריאל סמוך ובטוח שבסופו של עניין, החקירה תוביל לכך שיתברר כי ישנה כאן מהומה רבה על לא מאומה".

מיד בתום הדיון בעניינו של נוריאל התקיים הדיון בעניינו של אושרי לוי, החשוד בעברות שוחד, הימורים/משחקים אסורים, עברות מס, חוזים כפולים ועבירות מרמה. גם כאן ביקשה המשטרה להאריך פעם נוספת את מעצרו של השוער, החשוד שקיבל שוחד תמורת הטיית משחקים בשלוש השנים האחרונות, הן בליגה הלאומית והן בליגת העל, חלקם משחקים מכריעים. דרישתה של המשטרה אכן נענתה, ומעצרו של השוער הוארך עד יום חמישי. גם מעצר הבית של קרן שטיינפלד, עורכת דינו של לוי, הוארך עד יום ראשון.

חשוד נוסף שבית המשפט האריך הבוקר את מעצרו הוא שוערה של בני סכנין, מאיר כהן, שישהה במעצר בית עד יום ראשון. עם זאת, בית המשפט מצא לנכון להקל בעונשו של כהן, שישוחרר לאימוני קבוצתו ולמשחקה הקרוב ביום שבת. כמו כן, אושר לכהן לצאת ללוויה של סבתו שנפטרה אמש ולשבעה.

"אני שמח שבית המשפט לא קנה את הסיפורים של המשטרה בפעם השנייה", אמר לוואלה! ספורט עורך דינו של השוער, ירון גולדמן. "גם בפעם הראשונה המשטרה ביקשה מעצר בלי כל סיבה עם חשש לשיבוש הליכים ובית המשפט לא קנה את זה. היום הם איפשרו למשטרה לעשות מה שצריך בלי לפגוע בפרנסתו של כהן. חשוב לי להדגיש שמאיר כהן לא מייצג רק את עצמו ואת בני סכנין, הוא מייצג מגזר של שני מיליון אזרחים שעיניהם נשואות לדיון של בית המשפט. זו הפעם הראשונה שיהודי משמש כקפטן של קבוצה ערבית וכשהם יראו אותו משחק בשבת זו תהיה עבורם חגיגה וגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully