וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "יונייטד היו רחוקים 10 דקות מהאליפות"

22.1.2007 / 10:21

מאמן ארסנל מרוצה מהמהפך שעשתה קבוצתו במשחק מול מנצ'סטר יונייטד, טוען שהליגה הרוויחה בגדול ולא שוכח להיכנס במוריניו

ארסנל ניצחה אתמול (ראשון) 1:2 את מנצ'סטר יונייטד בתוספת הזמן ופתחה חלקית את מירוץ האליפות. עוד לפני זה, מאמן התותחנים, ארסן ונגר, התייחס לקבוצת צמרת אחרת, צ'לסי.

ונגר תקף בחריפות את קבוצת המיליונרים של רומן אברמוביץ' ובעיקר את מאמנה. צ'לסי, כידוע, דיווחה על הפסדים של מיליונים בתקופה האחרונה ו-ונגר התייחס לאפשרות שמוריניו יעזוב בקיץ: "אם הייתי עוזב את ארסנל מחר, אחרי שהייתי זוכה באליפות, אבל עם חובות של 200 מיליון ליש"ט, לא הייתי מרגיש כל כך טוב".

המאמן הצרפתי המשיך לעקוץ על רקע המתח בצ'לסי: "דרך העבודה שלי לא משתנה ואין לי הפרעות מצד ההנהלה. ההבדל הוא שאני רוצה לזכות באליפות, אבל גם להרוויח בשביל המועדון שלי כסף". מוריניו התלונן לאחרונה על כך שהנהלת צ'לסי לא נענית לבקשותיו לחיזוק, וגם על כך לונגר היה מה להגיד: "חינכו אותי לדעת שאם יש לי 10 פאונד ביד, אני לא אלך ואבזבז 11. ככה חייתי תמיד, גם בכדורגל וגם בחיי הפרטיים".

בינתיים, בצדה האחר של לונדון, חזר מוריניו לתקוף את שחקניו שלו, והתברר כי סירובו בתום ההפסד לליברפול ללחוץ את ידו של אנדרי שבצ'נקו הוא סימפטומטי לאי שביעות רצונו מחלק משחקני הקבוצה. "יש שחקנים שמסתגלים לרגעים הקשים, ומוציאים מעצמם את המאמץ המיוחד לו אנו זקוקים", אמר המאמן הפורטוגלי, "ויש אחרים שהם חלשים יותר. בגלל זה אני משתדל להקיף את עצמי באנשים חזקים מנטלית".

ובחזרה לוונגר. אחרי המשחק מול יונייטד, התפנה הצרפתי לדבר על דברים שהם לא ז'וזה מוריניו: "זה הפסד מאכזב למנצ'סטר יונייטד, אבל אל תצפו שהוא ישבור אותם. יונייטד הייתה רחוקה 10 דקות מהאליפות. עכשיו יש 4 קבוצות מצוינות בצמרת והעולם יכול לראות את האיכות של הליגה הזו. המירוץ לאליפות אולי פחות פתוח לנו ולליברפול, אבל הוא פתוח".

ונגר החמיא לשחקניו: "התחלנו את המשחק בצורה עצבנית, בעוד יונייטד הפגינה בגרות, אבל ידעתי שאחרי המחצית נשתפר. הם כבשו בהזדמנות היחידה שלהם במחצית השנייה, אבל אנחנו חזרנו כי יש לנו אריות בקבוצה. ניצחנו כי לא ויתרנו בשום שלב".

החדשות הרעות מבחינת התותחנים, הגיעו מכיוונו של רובין ואן פרסי. ההולנדי, שכבש את שער השיוויון של קבוצתו בדקה ה-83, שבר עצם בכף רגלו הימנית בזמן החגיגות וייעדר כשישה שבועות.

אלכס פרגוסון היה מאוכזב, אבל אופטימי: "קבוצות שרצות לאליפות מאבדות נקודות בדרך אליה, זה קורה. השאלה היא איך אתה מתאושש מהפסדים. רק אלופות אמיתיות מופיעות אחרי הפסדים ומראות מה הן שוות ואני מצפה שאנחנו נעשה זאת"

ליונייטד מצפים בחודש וחצי הקרובים שלושה משחקי חוץ מול טוטנהאם, פולהאם וליברפול. פרגוסון אמר: "יש לנו כמה משחקי חוץ חשובים, אבל נחזור למסלול הניצחונות בקרוב. דבר אחד בטוח, לא נפסיד בצורה כזאת שוב".

הנרי מחמיא לסקולס

עוד לפני המשחק בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד, התייחס תיירי הנרי ליריבה ובחר להחמיא בעיקר לשחקן אחד: "מזה שנים פול סקולס הוא אחד השחקנים הטובים בפרמיירליג. הוא מדהים. הוא חזר מהפגיעה בעין שלו ישר לקבוצה הראשונה והוא משחק כאילו הוא אף פעם לא נעדר. הוא אחד השחקנים הפחות מוערכים בליגה ואני לא מבין למה הוא אף פעם לא זכה בתואר 'כדורגלן העונה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully