וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן זכה בלונדון

21.1.2007 / 23:45

רוני רוקט נתן עוד הצגה בגמר טורניר המאסטרס, גבר בצורה מרשימה 3:10 על דינג ז'ונווי, והוכיח שוב שכשהוא בשיאו הוא בלתי ניתן לעצירה

מי שעקב אחרי רוני אוסליבן בשנה האחרונה, היה יכול להיות בטוח שהסיפור הזה הוא עליו. הוא בהחלט שחקן מרכזי בסיפור הזה, אבל הילד הרע של הסנוקר הוא לא זה שעשה את הבלגאן שלו. מי שהפתיע כל כך את מארגני טורניר המאסטרס בלונדון היה דווקא הילד הסיני נעים ההליכות, דינג ז'ונווי, שעזב את ההתמודדות מול אוסליבן בגמר, כשפיגר 9:3 במשחקונים.

הקהל באולם בוומבלי וגם שדרי הטלוויזיה התקשו בהתחלה להבין את ההתנהגות של הסיני. מי שהתנהג ככה לא מזמן היה דווקא אוסליבן עצמו, שהתעצבן מהיד הלא מאופסת שלו במשחק מול סטיבן הנדרי ופשוט נטש את השולחן ואת התחרות. דווקא אוסליבן היה זה שרץ אחרי ז'ונווי לכיוון החדר שלו ושיכנע אותו לחזור למשחק. בהתחלה נראה היה שז'ונווי התלונן על יחס מזלזל מצד אוהדיו של אוסליבן באולם, לאחר מכן התברר שהסיני חשב שהמשחק הוא הטוב מ-17 משחקונים, ובפיגור 9:3 הוא חשב שהפסיד, לחץ לאוסליבן את היד וירד לחדר ההלבשה.

אז מה היה במשחק עצמו? פשוט מאוד. כשרוקט רוני מאופס, אף אחד לא יכול לעצור אותו. גם לא הילד ששבר את שיאו של אוסליבן בתור המשתתף הצעיר ביותר שביצע ברייק מושלם בשידור ישיר בטלוויזיה. ז'ונווי אמנם ניצח בשני המשחקונים הראשונים, אבל אוסליבן התאפס על עצמו בהמשך והיה בלתי ניתן לעצירה. הוא הלהיב את הקהל עם ארבעה ברייקים של יותר ממאה נקודות, כאשר הגבוה שבהם היה 143. זה קרה משחקון אחד לפני שדינג פרש, כשכולם כבר הבינו מי יניף את הגביע בצורת המשולש ו-15 האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully