וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר אחורי מגיע למבחנים במכבי ת"א

לי בוץ ורומן רוזנבלט

22.1.2007 / 20:34

הסרבי דיאן איליץ' יגיע לשבוע התרשמות. אבי נמני סובל ממתיחה חזקה ולא מקרע בשריר כפי שחשבו בתחילה, ועשוי לשחק בדרבי

קפטן מכבי ת"א, אבי נמני, שנפצע אמש לקראת סיום הדרבי הקטן של ת"א (1:1), סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ולא מקרע כפי שחשש הצוות הרפואי. נמני, שביקש להתחלף מספר דקות לסיום המשחק מול בני יהודה, התבשר על ידי המאמן אלי כהן כי החילופים אזלו וכי הוא יאלץ לסיים את 90 הדקות, וכך היה.

בדיקה ראשונית של הצוות הרפואי לאחר המשחק העלתה חשש כי מדובר בקרע בשריר הירך האחורי, אך גם אתמול, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, היו אופטימיים בצוות המקצועי שהאמינו כי מדובר במתיחה בלבד. היום (שני) עבר הקפטן בדיקת אולטרסאונד בבית החולים 'מאיר' בכפ"ס, שהפריכה את החששות לקרע.

נמני ינוח היום, כמו שאר שחקני הקבוצה שזכו ליום חופשי לקראת הדרבי ביום ראשון, וביומיים הקרובים יעבור טיפולים שלאחריהם יעשה הצוות המקצועי מאמצים להכשירו למשחק מול הפועל ת"א. "קצב ההחלמה בפציעה כזאת תלוי רק בשחקן עצמו", אמר רופא מכבי ת"א ד"ר רוברט כהן לוואלה! ספורט. "הוא יעבור טיפולים ביומיים הקרובים ורק לאחר מכן נוכל לדעת מהי תקופת ההיעדרות שצפויה לו. כרגע לא ניתן לומר בודאות אם הוא ישחק בדרבי או לא".

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, התייחס אתמול בסיום התיקו מול בני יהודה לעובדה שמכבי עדיין לא התחזקה בחלון ההעברות הנוכחי: "אין מה לעשות. זה מועדון גדול, אבל אני לא בעל הבית. אנחנו מנסים להתחזק, ביקשתי מההנהלה להתחזק, אבל לא אני אחראי על הכסף בקבוצה".

מי שכן עשוי לרצות את כהן הוא מתיאס דונט, קשר קדמי בן 26 מארגנטינה, אצלו גיששה מכבי בימים האחרונים. דונט, שמיוצג בארץ על ידי מיצ'ל ברינר, שיחק בעונה החולפת בקבוצת די.סי יונייטד מליגת ה-MLS. בין השנים 2001-2005 שיחק הקשר בבוקה ג'וניורס, איתה אף הגיע לישראל למשחק הידידות מול מכבי בשנה שעברה וכבר אז הרשים את ראשי המועדון. עלותו מוערכת בכ-200-250 אלף דולר לעונה.

שחקן נוסף על הכוונת הוא דיאן איליץ', קשר אחורי סרבי שיגיע לשבוע התרשמות. איליץ' בן ה-30 שיחק 5 שנים בכוכב האדום בלגרד, שנתיים באיסטר הצרפתית והעונה שיחק 10 משחקים במדי גוריצה הסלובנית.

ארגון האוהדים של הקבוצה, 'אולטראס מכבי', יצא הבוקר בהודעת תמיכה רשמית במאמן. בועז קלדרון ושי מזרחי מראשי ארגון האוהדים אמרו לוואלה! ספורט את הדברים הבאים: "האוהדים כואבים את המצב שהמאמן נמצא בו. הוא רוצה ללכת על כל התארים ולא יכול להביא שחקנים בשני שקלים בגלל לוני. אפילו הפציעה של נמני נבעה מכך שאין מספיק שחקנים וכל העומס נופל עליו. אנחנו נמצאים שבוע לפני דרבי ופשוט אי אפשר להמשיך ככה".

למרות הכעס של אוהדי מכבי על ההנהלה, בלומפילד צפוי להיות מלא ביום ראשון באוהדים צהובים ואדומים. 4,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק בשבוע הבא, כ-2,000 לכל קבוצה, כשכרטיסי הנוער בשני הצדדים כבר אזלו. במכבי מעריכים כי ביום המשחק לא יפתחו הקופות באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully