וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה: "צריכים להיות יותר סבלניים איתי"

רומן רוזנבלט

21.1.2007 / 14:20

חלוץ נתניה שבר בצורת מול אשדוד וביקש אורך רוח מהממונים עליו. המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה נדחה ל- 19:00 לבקשת הקבוצה

חלוצה של מכבי נתניה, עבד סאמד אוקוצ'ה, שכבש צמד במשחק הניצחון נגד מ.ס. אשדוד, ושבר בצורת של יותר מסיבוב שלם, אמר היום (ראשון) לאתר הרשמי של הקבוצה: "הדברים הלכו לי קשה מאוד, אבל אתמול השתחררתי ואני מקווה שתהיה לכך המשכיות. לא הרגשתי לחץ כי ידעתי שזה יבוא. בכל מקרה, חשוב שכולם ידעו כי המשאלה והרצון שלי הם תמיד לכבוש בכל משחק ומשחק, ואני עושה הכל על מנת לעזור לקבוצה שלנו לנצח. אבל כולם צריכים להיות איתי קצת יותר סבלניים מכיוון שהפעילו עליי לחץ שגרם לכל החברים שלי בקבוצה לדאוג לי. אני מקווה שנמשיך ככה".

נשיא המועדון, דניאל יאמר, התייחס לתקרית שפורסמה בוואלה! ספורט, בה נפצע אוהד הקבוצה, אליאב אוזן: "אני מאחל לאליאב החלמה מהירה. מדובר באירוע חמור מאוד ואני מצפה מהמשטרה שתדע לטפל בנושא ביעילות. אסור להגיע למצב בו אוהדים שהולכים לראות כדורגל יהיו בסכנה. זה הפוך לחלוטין ממה שמסר הכדורגל אמור להעביר. אני קורא לאוהדים שלנו להיות חכמים יותר וטובים מכולם על מנת ליצור תדמית נקייה למען העיר, המועדון והקהילה".

איתי שכטר ממצטייני המשחק אמש, שכבש ובישל, ייעדר בשבת הקרובה מהמשחק נגד מכבי פ"ת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. את מקמו צפוי לתפוס אופיר חיים, שחוזר מפציעה. שכטר התייחס להיעדרותו הצפויה: "אני עצוב מאוד שאני לא יכול לשחק מול פ"ת, כי אני בטוח שהקופסא תהיה מלאה. אבל אני מאמין בחברים שלי לקבוצה שנוכל לעשות את זה ולנצח בבית ונשיג בפעם הראשונה העונה שני ניצחונות ברציפות. אנחנו נראים טוב, החבר'ה במומנטום ואני מאמין שהקהל ידחוף אותנו לניצחון".

ההתאחדות לכדורגל נענתה הערב (ראשון) לבקשתה של מכבי נתניה לדחות את שעת המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת הקרובה מהשעה 18:30 לשעה 19:00, על מנת לאפשר לאוהדים שומרי השבת של הקבוצה להגיע בצורה נינוחה יותר למשחק. מחר תמריא הקבוצה לאילת שם תקיים אימון. ביום שלישי תפגוש קבוצתו של עטר את לבסקי סופיה למשחק אימון, במהלכו יבחן החלוץ הגנאי אלכס אסמואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully