וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי סידר את מוריניו

21.1.2007 / 19:50

מנצ'סטר יונייטד עוד הובילה על ארסנל בדקה ה-82, אבל ואן פרסי והנרי עשו מהפך בדרך ל-1:2 והפער בצמרת הפרמיירליג לא השתנה

עד לדקה ה-82 זה נראה כמו ההמשך של סוף השבוע השחור של צ'לסי וז'וזה מוריניו. מנצ'סטר יונייטד הובילה על ארסנל 0:1 באיצטדיון האמריויות והפער ממנה לשניה צ'לסי היה אמור לגדול לתשע נקודות. בסופו של דבר, התותחנים שירתו על צ'לסי מצויין עם מהפך בדקה ה-82 ובתוך תוספת הזמן, כדי להשאיר את הפער בין היונייטד לצ'לסי בעינו. ארסנל אגב, מדורגת עדיין במקום הרביעי במרחק של נקודה אחת מהשלישית ליברפול.

לשחקניו של אלכס פרגוסון נדרשו 52 דקות כדי להפנים את העובדה שניצחון באיצטדיון האמירויות יהווה צעד רציני נוסף בדרך לאליפות. מי שעשה את זה אחרי 9 משחקים ללא שער היה ווין רוני. מנצ'סטר יונייטד ניצלה טעות קשה בהגנת התותחנים, רונאלדו שלח כדור לאוורה מצד שמאל, שהרים למרכז הרחבה דרך טורה לרוני, שנגח מקרוב.

מי שהרס חלקית את החגיגה של יונייטד בדקה ה-82 היה רובין ואן פרסי. המהלך היה דומה לשער הראשון במשחק, הפעם זה היה תומאס רוזיצקי שפרץ מימין והגביה כדור לרחבה, גרי נוויל ביצע טעות קשה בשמירה על החלוץ ההולנדי שדחק מקרוב והישווה ל-1:1. מי שהרס לגמרי את החגיגה של האורחים היה תיירי הנרי, הפעם בעזרתו האדיבה של אבואה. המשחק היה כבר שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אבואה פרץ בחופשיות מימין והרים כדור לרחבה, והנרי היה שם כדי לנגוח ולכבוש את שער הניצחון.

וויגאן - אברטון 2:0

וויגן, שפתחה את העונה בפרמיירליג בצורה מרשימה, רשמה את הפסדה השביעי ברציפות, הפעם 2:0 מול אברטון בבית. וויגאן הידרדרה עד למקום ה-17 והיא רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום. אברטון זכתה בפנדל בדקה ה-64 בעקבות הכשלה ברחבה ומיקל ארטטה העלה אותה ל-0:1. וויגאן החמיצה הזדמנות מצויינת להשוות בדקה ה-82 ובמקום זה ספגה מכה נוספת מארטטה, שקבע 0:2 לאברטון בתוספת הזמן. בעקבות ניצחונה, אברטון חלפה על פני פורטסמות ועלתה למקום השביעי בטבלה.

גלזגו ריינג'רס שמרה על מקומה השני בליגה הסקוטית אחרי שניצחה 0:1 את דנפרמלין מהתחתית. צ'רלי אדם כבש את השער היחיד במשחק בדקה התשיעית מבישול של נאצ'ו נובו. גלזגו ריינג'רס עדיין רחוקה ב-17 נקודות מהמוליכה סלטיק, שהביסה את סנט. מירן 1:5 ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully