וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה התירוץ של מכבי ת"א?

לי בוץ

21.1.2007 / 22:24

אחרי היכולת החלשה של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בשבת, גם מכבי ת"א הייתה רחוקה מלהרשים וסיימה ב-1:1 מול בני יהודה

האוהדים של מכבי ת"א כבר התחילו לעשות את החישובים, כמה שערים יספיקו כדי לעבור את הפועל ת"א בטבלה, עוד לפני הדרבי הגדול. אחרי שער היתרון של יוסי שבחון בדקה ה-38, הקהל הצהוב ביציע כבר התחיל להריח את האוהדים האדומים, שיגיעו כאורחים לאיצטדיון הזה בעוד שבוע בדיוק. מי היה מאמין שבני יהודה בהרכב חסר ועם האופציה ההגנתית השניה של ניצן שירזי מהספסל, תכבוש בסופו של דבר שער שיוויון ולא תנסה להתגונן במטרה להימנע מתבוסה. אז זה מה שקרה, הצהובים עוד ניסו להגדיל את התוצאה בדקות הראשונות של המחצית השניה, אבל נרדמו בהמשך ומי שכבש את שער השיוויון בדקה ה-72 היה יניב אלול. אלול אגב, החליף במשחק הזה את אלי אברבאנל, שהחליף בעצמו את איציק עזוז בתחילת המשחק בגלל פציעה.

בסופו של דבר, מכבי ת"א הלא מרשימה נותרה רק במקום הרביעי, אבל כמו שהמשחק התנהל בדקות האחרונות שלו, יכול להיות שהיא צריכה להגיד תודה על הנקודה הבודדת. בני יהודה חזרה לפער של שתי נקודות מהרצליה שמתחת לקו האדום, המצב שלה בטבלה עדיין חמור מאוד.

מהלך המשחק

דקה 5 - ניצן שירזי נאלץ לבצע את החילוף הראשון שלו כשאיציק עזוז נפצע בשלב מוקדם ואלי אברבאנל נכנס במקומו.

דקה 7 - קובי דג'אני ניסה להפתיע את קאלה בבעיטה מסובבת מ-20 מטר, השוער הדף.

דקה 13 - מרדיקוביץ' הוריד כדור למשה ביטון, שפרץ לרחבה אבל בעט חלש מול יולזרי שעצר את הכדור.

דקה 26 - בטורינה הוריד כדור לדג'אני, ששיחרר טיל מ-25 מטר החוצה.

דקה 38 - גול! אבי נמני שלח כדור ימינה ליובל שפונגין, שפרץ קדימה והגביה רוחב היישר למרכז הרחבה, שם חיכה יוסי שבחון כדי לכבוש מקרוב. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 42 - משה ביטון התקדם לרחבת ה-16 ושיחרר כדור מעל למסגרת.

דקה 48 - ג'ובאני רוסו סיבב כדור חופשי מצד שמאל, שהיה רחוק בסנטימטרים מהמשקוף של יולזרי.

דקה 49 - מרדיקוביץ' הגביה כדור משמאל לרוסו, שבעט מהאוויר החוצה.

דקה 62 - אבי נמני קיבל כדור כ-20 מטר מהשער, פרץ לרחבה והקשית מעל יולזרי, הכדור פגע במשקוף.

דקה 71 - יאיר אזולאי הרים כדור חופשי לרחבה, אימורו לוקמן נגח לידיים של קאלה.

דקה 72 - גול! קובי דג'אני הרים כדור חופשי לרחבה, אסי דומב הוריד עם הראש ליניב אלול, שדחק פנימה. בני יהודה הישוותה ל-1:1.

דקה 78 - סאלם אבו סיאם הרים כדור משמאל לאלי ביטון, שנגח החוצה.

הרכב בני יהודה: יהב יולזרי, איציק עזוז (אלי אברבאנל, 5, יניב אלול, 42), יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, ראובן עובד, אסי בלדוט, מטה בטורינה (אלי ביטון, 63), ליאור אסולין.

הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, שירן ייני (רועי דיין, 83), ג'ובאני רוסו (משה מישאלוף, 77), אבי נמני, יוסי שבחון, משה ביטון, מילאן מרדיקוביץ' (עומר פרץ, 63).

אלי כהן: "זה קרה גם לבית"ר ירושלים"

מאמן בני יהודה ניצן שירזי אמר בסיום לערוץ 10: "זה לא נעים לעשות שני חילופים במחצית הראשונה ולהישאר בלי כלים לחצי השני, זאת הסיבה שאנחנו צריכים להיות מרוצים".

כובש שער היתרון למכבי, יוסי שבחון, היה מאוכזב בסיום המשחק: "אחרי התוצאות של אתמול ולקראת הדרבי רצינו מאוד לנצח, אבל לא תמיד אנחנו משחקים טוב יותר מהירבה. למשל במשחק מול מכבי פ"ת הם היו יותר טובים בחצי השני, ולמרות שזה לא היה המקרה היום לא ניצחנו. בכל מקרה, אם אנחנו רוצים צמרת, צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. היה לנו יופי של צ'אנס להצמד לצמרת, אבל הליגה עוד ארוכה. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, לא נוציא נקודות מול הפועל. עם זאת, דרבי זה משהו אחר, ההכנה היא אחרת ואני לא חושב שהתיקו הזה ישפיע על המשחק בשבוע הבא מול הפועל".

גם המאמן אלי כהן לא היה מרוצה: "אני מאוכזב מאוד, יכולת כזו לא תספיק לנו. אני לא יודע למה הנסיגה הזאת, היתה לנו פתאום שאננות. נחכה ונראה מה יהיה בדרבי, תהיה חוויה. במקום שנדרוס ונבקיע את השני, חטפנו שער. בני יהודה לא תקפה אפילו, זה חבל. לא מתאים לנו לאבד ככה יתרון, זו כנראה השבת השחורה של קבוצות הצמרת. פספסנו הזדמנות ואין מה לעשות. חסר לנו את המחץ בהתקפה, יכולת התקפית וחלוץ שיידע לעשות אחד על אחד". על הדרבי בשבוע הבא, אמר המאמן: "אם נבוא מוכנים וממוקדים כמו בדרבי הקודם נוכל לנצח".

אבי יחיאל סיכם: "זה פספוס גדול מבחינתנו. הובלנו ובני יהודה לא היו במשחק, הרגשתי שאנחנו צריכים לגמור את המשחק במחצית השנייה ולא עשינו את זה. אנחנו ממשיכים הלאה וחושבים על הדרבי בשבוע הבא. דרבי זה אומר הכל, ויש לנו שבוע להתכונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully