וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה כבשה את הפיסגה

21.1.2007 / 22:28

ניצלה את התיקו של סביליה כדי לעלות לראש אחרי ניצחון על חימנסטיק 0:3. ריאל מדריד גברה 0:1 על מאיורקה. לה קורוניה-אספניול 0:0

המחזור ה-19 בליגה הספרדית התאפיין במיעוט שערים מחריד. בעשרת משחקי המחזור הובקעו תשעה שערים, יבול לא רב לליגה הנחשבת לטובה באירופה. המחזור נפתח עם שני משחקים אמש (שבת). המוליכה ערב המחזור, סביליה, יצאה למשחק חוץ באל מדריגל וסיימה בתיקו נטול שערים.

היום (ראשון) נערכו שאר המשחקים. דודו אוואט ודפורטיבו לה קורוניה אירחו את אספניול וסיימו עימה בתיקו 0:0. ולנסיה יצאה לחבל הבאסקים למשחק נגד ריאל סוסידאד וניצחה 0:1. סראגוסה אירחה את העולה המפתיעה רקראטיבו הואלבה ונפרדה ממנה בתיקו נטול שערים. בטיס סביליה, קבוצתו החדשה של לואיס פרננדז, נפרדה מסנטאנדר ב-1:1.

ברצלונה הצילה קמעה את המצב העגום עם שלישייה בבית נגד חימנסטיק, מה שהקנה לה את המקום הראשון בטבלה. ריאל מדריד, שהודחה באמצע השבוע שעבר מהגביע הספרדי, התארחה אצל מאיורקה ועשתה ניצחון קטן, אבל חשוב מאוד.

ברצלונה - חימנסטיק 0:3

אלופת אירופה אירחה את האחרונה בטבלה וידעה שניצחון מינימלי יזניק אותה למקום הראשון. אחרי שלושה משחקים בליגה בהם לא ניצחה הקבוצה, התעשתו חניכיו של רייקארד ועשו את המוטל עליהם, גם אם לא בסטייל המוכר להם.

חאבייר סביולה פתח את מסכת השערים בדקה ה-18 עם שער שביעי ברציפות (כולל בגביע) אחרי הרחקה לא טובה של הגנת האורחים. לודוביק ז'ולי קבע את השני בדקה ה-68, רגע אחרי שגודיונסן החליף את סביולה לקול שריקות הבוז של הקהל, שלא אהב את החילוף. האיסלנדי נגח אחרי הרמה של רונאלדיניו, השוער הדף והצרפתי דחק. אנדראס אינייסטה חתם את התוצאה בדקה ה-81, אחרי שפריצה של רונאלדיניו נעצרה.


לה קורוניה - אספניול 0:0

דודו אוואט ודפור אירחו את הקבוצה השנייה של העיר ברצלונה במגרשם הביתי, הריאזור, שמאיר להם פנים. לפני שבועיים הם ניצחו את ריאל מדריד והיום הם היו צריכים עוד שלוש נקודות כדי לא להתחיל להסתבך במאבקי תחתית מיותרים. המקומיים תקפו והגיעו למספר הזדמנויות. בדקה ה-56 נפסל שער של אריזמנדי בטענת נבדל. דפור לא מצליחה לייצר מומנטום ולברוח כלפי מעלה.

מאיורקה - ריאל מדריד 1:0

הלבנים של קאפלו יצאו לפאלמה דה מאיורקה למשחק נגד הקבוצה המקומית, שניצחה בשבוע שעבר את סביליה בחוץ. ביום רביעי שעבר הם איבדו תואר ראשון, אחרי שהודחו על ידי בטיס סביליה בגביע הספרדי, כך שהם לא יכלו להרשות לעצמם לאבד נקודות באי ולהתרחק מתואר האליפות.

77 דקות לא הצליחה הקבוצה המעוטרת באירופה להשכין כדור בשערו של מויה. אבל מה שלא הולך בריצה מגיע בעמידה. חוזה אנטוניו רייס בעט כדור חופשי נהדר מסובב מעל החומה אל הפינה הימנית של שוער מאיורקה.

ניצחונה של ריאל העלה אותה למקום השלישי כשהיא עם מספר נקודות שווה לסביליה וברצלונה.


בטיס - סנטאנדר 1:1

לואיס פרננדז הדיח בשבוע שעבר את ריאל מדריד בסנטיאגו ברבנאו מהקופה דל ריי. אבל מאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים הובא למועדון על מנת להציל אותו מירידה לליגה השנייה. היום הוא אירח את הקבוצה ממחוז קנטבריה. מארסלו גאראי העניק יתרון מפתיע לאורחים בפנדל בדקה ה-85, אבל מונייז סיסקו איזן שתי דקות לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ריאל סוסידאד - ולנסיה 1:0

הקבוצה מחבל הבאסקים ששקועה עמוק בתחתית הטבלה אירחה את הכתומים מעיר התפוזים, שרצו להיצמד לחבורת הצמרת, אך איבדו גובה במחזורים האחרונים. חלוץ נבחרת ספרד, דויד וייה, העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-29. עד הסיום נשמרה התוצאה וולנסיה טיפסה למקום הרביעי.


סראגוסה - רקראטיבו הואלבה 0:0

המקומיים, שהפסידו במחזור הקודם לריאל מדריד, אירחו את הפתעת הליגה, הממוקמת מקום אחד מתחתיהם, ערב המחזור. אחרי הסיום נשמר הסטטוס-קוו ביניהן.

תוצאות נוספות:

חטאפה - סלטה ויגו 0:1
לחטאפה: מאנו דל מוראל (1).

לבאנטה - אתלטיק בילבאו 0:0

* במשחק שהתקיים במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע הצרפתי ניצחה מונאקו את טולוז 0:2 מצמד של קאמל מריים בדקות ה-37 ו-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully