וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של אליפות בסן סירו

21.1.2007 / 18:06

אינטר ניצחה בפעם ה-13 ברציפות, 1:3 את פיורנטינה, וניצלה את התיקו של רומא כדי לפתוח פער של 11 נקודות בפיסגה. לאציו-מילאן 0:0

אחרי תואר האליפות של העונה שעברה, שהושג בבית המשפט, אינטר עושה העונה כל שביכולתה כדי להשיג הפעם את התואר על כר הדשא, ולא להתיר ספק בקשר לזהות הקבוצה הראויה לו ביותר. אחר הצהריים (ראשון) המשיכה קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני לשבור את השיאים של עצמה, עם ניצחון מספר 13 ברציפות, 1:3 על פיורנטינה.

הדולקת בעקבותיה, רומא, סיימה בתיקו 1:1 עם ליבורנו ואיפשרה למילאנזים להגדיל את הפער בצמרת ל-11 נקודות. החברה השלישית בחבורה המובילה, פאלרמו, סיימה כבר אתמול בתיקו מאופס עם רג'ינה. מילאן ניסתה להמשיך בריצה שלה אל עבר המקום המוביל לליגת האלופות כשהתארחה באולימפיקו אצל לאציו, אך סיימה בתיקו 0:0.

העסק נראה סגור

אינטר - פיורנטינה 1:3

מי שפתחה היטב את המשחק היא דווקא הויולה, שעלתה ליתרון מוקדם משער נגיחה של לוקה טוני כבר בדקה החמישית. אבל אינטר הדורסנית השלימה מהפך משערים של סטאנקוביץ' (19) ואדריאנו (24). בדקה ה-71 חתם איברהימוביץ' את התוצאה.

ליבורנו - רומא 1:1

מאז פגרת חג המולד נדמה שהרומאים פשוט ויתרו על המירוץ להשגת אינטר, והשבוע הם סיימו בתיקו שני ברציפות. כריסטיאנו לוקארלי העלה את המקומיים ליתרון בפנדל בדקה ה-21, טוטי איזן בדקה ה-74, אבל סיים את המשחק בטונים צורמים עם כרטיס אדום בתוספת הזמן לאחר ששלח מרפק לכיוונו של גלאנטה. הקפטן הרומאי המשיך להשתולל גם לאחר הרחקתו והתעמת עם אחד מאנשי הספסל של רומא שניסה להרגיעו.

אמפולי שועטת, מילאן נעצרת

אמפולי - סמפדוריה 0:2

אמפולי ממשיכה להתקדם בצעדי ענק לעבר הופעה היסטורית במפעל אירופי, אולי אפילו בליגת האלופות. הקורבן התורן שלה הייתה סמפדוריה, שהחזיקה מעמד במחצית הראשונה, אבל ספגה צמד מרגלי לוקה סאודטי (56, בפנדל) ודויד מאטיני (86).

פארמה - טורינו 0:1

פארמה שיפרה עמדות במאבקי התחתית עם ניצחון חשוב, אבל היא עדיין ממוקמת מתחת לקו האדום. ג'וזפה רוסי הצעיר כבש את השער היחיד במשחק במבצע אישי נהדר בדקה ה-75.


לאציו - מילאן 0:0

הרוסונרי יצאו לאולמפיקו עם שלושה ניצחונות רצופים. הרומאים לא איפשרו להם לרשום עוד ניצחון על גבם, אבל גם עם התיקו מילאן ממשיכה לטפס שני מקומות בטבלה אל המקום התשיעי.

תוצאות נוספות:

אודינזה - מסינה 0:1 (יאקוינטה 76)
סיינה - קייבו 1:2 (לסיינה: אנטוניני 62 ופורטנובה 67, לקייבו: בריגי 25)
קטאניה - קליארי 1:0 (סואזו 9, בפנדל)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully