וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל ניירה חתם על חוזה לעונה וחצי בהפועל ת"א

לי בוץ

21.1.2007 / 14:27

החלוץ הצ'יליאני צפוי לערוך את משחק הבכורה שלו בטורניר אברמוביץ'. השחקנים מחממים את האווירה לקראת הדרבי

החלוץ הצ'יליאני, מנואל ניירה, שסיכם את תנאיו בהפועל ת"א לפני שבוע, חתם הערב (ראשון) על החוזה וילבש את המדים האדומים בעונה וחצי הקרובות.

ניירה בן ה-29, חלוץ נבחרת צ'ילה לשעבר, הגיע לת"א מקבוצת אוניון אספניולה שם כבש בעונה האחרונה 11 שערים ב-18 משחקים בהם שותף. החלוץ, שנחת בישראל ביום רביעי, הספיק לקחת חלק בשני אימונים בהם הרשים את הצוות המקצועי ואת האוהדים שהגיעו לצפות בו. כמו כן, צפה ניירה בניצחון הקבוצה במשחק הליגה נגד הפועל פ"ת (0:2).

את הופעת הבכורה שלו בקבוצה צפוי הניירה לערוך כבר ביום חמישי הקרוב בטורניר אברמוביץ', אך ייתכן כי הוא יקבל מספר דקות גם במשחק גביע הטוטו ביום שלישי מול הפועל כפ"ס בבלומפילד. בכל מקרה, במועדון הבהירו כי יעשו מאמצים כדי שלדרבי התל אביבי, שיתקיים ביום ראשון הבא, ניירה יגיע כבר בכושר משחק.

הקשר יקיר לוסקי, שנעלם בשבוע שעבר להפועל ת"א ולמשפחתו, חזר היום לבית הוריו. לוסקי מתכוון לפנות לועדה למעמד השחקן על מנת לקבל את השחרור המיוחל מהאדומים.

"אם מכבי יפסידו היום, זה יהיה מחזור מושלם"

שביעות רצון גדולה שררה הבוקר (ראשון) בקרב שחקני ואנשי הפועל ת"א לאחר הניצחון על הפועל פ"ת אמש (0:2), שהעלה את הקבוצה למקום השני בטבלה עם פער של שתי נקודות בלבד מבית"ר ירושלים במקום הראשון. עם זאת, האדומים ממתינים עם החגיגות עד לשעות הערב, אז יחזיקו אצבעות לבני יהודה, שתארח את היריבה העירונית לדרבי הקטן של ת"א.

"אם מכבי יפסידו היום, זה יהיה מחזור מושלם", אמר הבוקר אחד משחקני הפועל ת"א לוואלה! ספורט. "חשוב שנפתח עליהם פער לפני הדרבי בשבוע הבא". שחקני הקבוצה, שזכו היום ליום חופשי, עומדים בפני שבוע עמוס, שכן ביום שלישי תגיע לבלומפילד הפועל כפ"ס למשחק במסגרת גביע הטוטו, יומיים לאחר מכן תשתתף הקבוצה בטורניר אברמוביץ', ובין לבין יתקיימו אימונים לקראת הדרבי ביום ראשון הבא.

חניכיו של יצחק שום מודעים לחשיבות של טורניר אברמוביץ', בו תקבל הקבוצה המנצחת מיליון דולר, אך יחד עם זאת הם מבינים כי האוהדים לא יקבלו עוד הפסד ליריבה השנואה מעבר לכביש. "זה יגמור את האוהדים שלנו אם נפסיד פעמיים בעונה למכבי ת"א", אמר שחקן אדום. "אנחנו יודעים שעבור האוהדים הדרבי הוא מעל הכל ואנחנו מפנימים את זה. מגיע לאוהדים שלנו להיות גאים וללכת עם ראש מורם בעיר".

בהפועל הביעו שביעות רצון גם מהעובדה שלוסיאנו דה ברונו, ששותף בדקות הסיום של המשחק אתמול, הספיק לעשות כמה מהלכים יפים ואף החמיץ מול שער ריק. "לוסיאנו חוזר לעצמו", אמר גורם במועדון. "בעזרת השם עד הדרבי הוא כבר יהיה בשיאו".

בדומה לשחקנים, גם אוהדי הפועל ת"א כבר מוכנים לדרבי בשבוע הבא, ומתוך 5,500 כרטיסים שהוצאו לשערים 4,5 ו-7, אותם יאכלסו האדומים, נמכרו קרוב ל-4,500 כרטיסים. ההערכה היא כי בלומפילד יהיה מלא עד אפס מקום וכי הקופות באצטדיון לא יפתחו ביום המשחק.

בהפועל ת"א עדיין לא ויתרו על הקשר הצ'יליאני, חורחה אקוניה, שהוצע לקבוצה על ידי גורם שלישי לפני כשבוע. האדומים היו מאוד שמחים לראות את הקשר בן ה-28 בוולפסון, אך זה נבחן בשבוע וחצי האחרונים בוויגאן ומחכה לתשובה מהקבוצה מהפרמיירליג.

בהפועל שקלו לוותר על השחקן, מאחר שלא שיחק בצורה רצופה בחודשים האחרונים בהם לא מצא קבוצה שתקלוט אותו. עם זאת, הקבוצה תמשיך לעקוב אחר מצבו של אקוניה ובמידה והעניינים עם וויגאן לא יסתדרו, יחזרו האדומים לתמונה.

עדכון ראשון: 14:27
עדכון אחרון: 18:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully