וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דטרויט מתעניינת בשאראס

21.1.2007 / 14:29

הפיסטונס רוצים להיפטר מהסנטר נאזר מוחמד, ולחזק את הקו האחורי. ג'וש סמית' הוציא אצבע משולשת לאוהדי הבובקאטס, ריקי דייויס הושעה

הטרייד להעברתו של שארונס יסיקביצ'יוס בחזרה למזרח, צובר תאוצה. אחרי שדני פרי, הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קבאלירס, התעניין בהעברת הרכז הליטאי הטרי של גולדן סטייט ווריוס לשורותיו, הצטרפה אתמול (שבת) גם דטרויט למירוץ אחר השחקן. הפיסטונס מעוניינים להטיס ממישיגן את הסנטר נאזר מוחמד אחרי שחיזקו עצמם בכריס וובר.

עכשיו מרגישים במוטור סיטי שהם צריכים לחזק את הקו האחורי, והתעניינו ביסיקביצ'יוס, מונטה אליס, מיקאל פייטרוס והפורוורד מט בארנס. התקשורת בדטרויט מדווחת שהפיסטונס הציעו את מוחמד, שחתום בקבוצה לארבע שנים נוספות, גם למינסוטה טימברוולבס, טורונטו ראפטורס ויוסטון רוקטס.

פינת המשמעת


* ג'וש סמית', כוכבה הצעיר של אטלנטה, הפך הלילה לקורבן התורן של מדיניות ה"אין קיטורים" של דייויד שטרן, והורחק מהמשחק מול שארלוט לאחר שהתווכח עם השופט יתר על המידה. בדרכו לחדר ההלבשה שלח סמית' אצבע משולשת לעבר מספר אוהדי הבובקאטס, והוסיף בעיטה הגונה בערימת מגבות שניכרה בדרכו. מאמנו של סמית', מייק וודסון, הגיב לאירוע: "לא ראיתי את התקרית, אבל שמעתי עליה, ואני מניח שאשלים את החסר אחרי שאצפה בצילומי הטלוויזיה, כמו שיעשו בוודאי גם מנהלי הליגה. אם הוא אכן עשה את מה שיוחס לו, אני בטוח שאותם מנהלים ינהגו בהתאם".

* ריקי דייויס הושעה למשחק אחד על ידי הנהלת מינסוטה, לאחר שירד בכעס לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף במהלך משחק הקבוצה נגד דטרויט שלשום. במקביל הסתיימה אתמול השעייתו של אדי גריפין, אך השחקן לא חזר להתאמן עם הטימברוולבס, והוא צפוי לעזוב את המועדון בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully