וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזרחי מתנהג כמו באשדוד"

אסף שקד

21.1.2007 / 13:50

שחקני בית"ר: "המאמן מלחיץ, לכן לבן שושן רעדו הרגליים כשהוא הגיע להזדמנות ובואטנג הורחק". אוחיון מועמד, דנין עשוי להשאר וגפני לעזוב

אווירה עכורה בבית"ר ירושלים, יממה לאחר ההפסד המביש למכבי הרצליה (2:1). שחקני הקבוצה, שהיו שותפים אתמול (שבת) להפסד, תוקפים את יוסי מזרחי על האופן שבו הוא מנהל את המערכת המקצועית, מה שמתבטא בתוצאות האחרונות.

"יוסי מכניס הרבה לחץ לקבוצה", אומר אחד השחקנים הבכירים בבית"ר, "במהלך המשחק הוא שינה מספר פעמים עמדות של שחקנים וזה מראה על חוסר יציבות. דרק בואטנג למשל כל הזמן קיבל הוראות ממזרחי לשחק במקום אחר על המגרש וזה לא תורם לשקט של השחקנים. גם כשהיינו ביתרון הוא היה עצבני ולא הפסיק לצעוק. מה שהוא משדר מכניס הרבה שחקנים ללחץ, אי אפשר לשחק ככה. מספיק לראות את האדום שספג בואטנג כדי להבין ממה זה נבע".

מעבר לשינויי העמדה המוגזמים של בואטנג, אותם גורמים מנכסים את ההחמצות של בן שושן לקראת הסיום ללחץ שמקרין מזרחי. "מרוב הלחץ שיוסי הפעיל על עמית, כשהוא באמת הגיע להזדמנות רעדו לו הרגליים והוא לא נתן גול כמו שהוא יודע לתת. זה לא מקובל לדבר על מאמן, במיוחד לא אחרי הפסדים, אבל יוסי לא רואה את התמונה הכוללת ולא מבין שבית"ר זאת הקבוצה הכי גדולה בישראל, לפעמים אנחנו מרגישים כאילו אנחנו משחקים באשדוד עם כל הצעקות, השינויים הלא מובנים והיכולת שהקבוצה מציגה".

השיחה עם אלי ארזי בתחילת השבוע, מסתבר, הכניסה את השחקנים רק ליותר לחץ. העובדה כי כל פרטי השיחה הקשה הודלפו לתקשורת ביוזמת הקבוצה, תופעה שאין לה אח ורע, רק הגדילה את המצוקה.

"השיחה עם היו"ר לא הוסיפה", אומר אחד משחקני הרכש של בית"ר, "במקום להרגיע אותנו הוא הכניס את המערכת לפאניקה ואחרי זה כשהדברים מופיעים בתקשורת אתה מרגיש יותר נבוך. רצו להביא את איש השייטת, אבל כנראה לא מבינים שיש הבדלים עצומים בין ספורט לבין צבא. אני אשקר אם אגיד שהשיחה עם ארזי לא השפיעה עלינו, כי אחרי אותה שיחה האווירה בקבוצה נעשתה יותר לחוצה וגם רואים על יוסי מזרחי שהוא מרגיש לא בנוח עם אותה שיחה".

"יש אווירה רעה בין הצוות לשאר השחקנים"

שלא תטעו. שחקני בית"ר מאשימים גם את עצמם ולא בורחים מאחריות. אחד מהשחקנים הקבועים בהרכב מקשר בין זה להתנהלות הקבוצה בשבוע האחרון, במיוחד יחסם של גאידמק וארזי: "משום מה, ישנה אווירה בתקופה האחרונה של חוסר אכפתיות מצד כמה שחקנים וזה מדביק שחקנים אחרים, שכן אכפת להם. שיחקתי בקבוצות אחרות בקריירה שלי עם לחץ ועם המון אוהדים, אבל כאן משום מה יש אווירה רעה בכל מה שקשור לשחקנים ולצוות, כאילו אנשים כאן רוצים להוכיח שהם הכי טובים בלי לחשוב על החברים שלהם ובלי לחשוב על להיות ביחד".

גם אצל האוהדים קיים כעס גדול על מזרחי, והסבלנות מצידם מתחילה אט אט לפקוע. מיד לאחר סיום המשחק זכה מזרחי לשריקות בוז מהקהל ולקללות ולרגע תסריט אלי אוחנה חזר על עצמו. "חוץ מיואב זיו לאף שחקן בקבוצה לא אכפת מהסמל", אומר אורי כהן אחד האוהדים הוותיקים של הקבוצה, "יוסי מזרחי קיבל ימי חסד אבל עם כל המיליונים שלו הוא לא מצליח לנצח. עד עכשיו היינו סבלניים, מעכשיו הוא ילמד להכיר גם את הצד הרע שלנו".

אחת הבעיות הגדולות כעת של בית"ר היא הרחקתו של דרק בואטנג. הקשר הגנאי, שבלי קשר לאדום אתמול, יחמיץ את המשחק מול אשדוד בגלל עונש השעיה של 5 צהובים, ימשיך את ההשעיה גם במשחקים שלאחר מכן, מול מכבי חיפה ומכבי פ"ת ואם יעמוד לדין בהתאחדות- אף צפוי לקבל הרחקה למשחק נוסף.

בעונה שעברה היה זה איגור מיטרסקי שספג 2 אדומים והורחק משלושה משחקים, כעת נמצא בואטנג באותה סיטואציה ועל פי תקדים מיטרסקי, צפוי הקשר להחמיץ כאמור שלושה משחקים בנוסף למשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד. החיסרון של בואטנג מסומן כעת כאחת הבעיות הגדולות ביותר לקראת המשחקים הקשים שמחכים לה. בסגל של מזרחי אין קשר אחורי נוסף, בטח שלא שחקן בקאליבר של הגנאי. יתכן כי כבר במשחק הקרוב לאור ההרחקה ולאור ההפסד, יעבור מזרחי להרכב התקפי יותר, שיכלול גם את טוטו בקישור על חשבון קשר הגנתי.

אגב, מזרחי רמז אמש (שבת) שיביא שחקן נוסף לבית"ר, למרות שכבר צירף שני חלוצים ברזילאים. המועמד המוביל הוא משה אוחיון, קשר ווינתרטור השוויצרית, שנמצאת עמוק בפגרת החורף. אוחיון, שמשחק בעמדה של גל אלברמן, שיתף פעולה עם מזרחי במ.ס אשדוד.

אלירן דנין, שהיה לפני שבוע בדרכו להפועל כפ"ס, יישאר ככל הנראה בבית"ר ירושלים. את ההחלטה הסופית יקבלו ארזי ומזרחי רק מחר לאחר פגישה שתוכננה בין השניים, אך כמו שהדברים נראים כעת יהיה זה רוני גפני שעשוי לקבל שחרור מהקבוצה בצוותא עם ג'ואנו פינטו, כשעל חשבון הברזילאי הזר יגיע לבית"ר שחקן רכש נוסף, כנראה משה אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully