וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים, הגרסה האנגלית

21.1.2007 / 10:50

"אני רק המאמן, לא הבעלים. אני לא יכול לעשות מה שאני רוצה", עוקץ מוריניו את אברמוביץ', אחרי ההפסד לליברפול. רונאלדו שוקל לדרוש חוזה חדש מיונייטד

מעמדו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי ממשיך ומתערער, אבל המאמן הפורטוגלי לא מאבד תקווה, אחרי ההפסד לליברפול (2:0) באנפילד. לא שזה מנע ממנו להאשים מישהו, כהרגלו בקודש.

"האליפות הרביעית עדיין בהישג יד", אמר מוריניו, "אם מנצ'סטר תנצח את ארסנל הפער יהיה תשע נקודות הפרש. זה מרחק שקשה לסגור". מוריניו לא מתעלם מהמשימות העתידיות של הקבוצה מצפון מערב לונדון: "יש לנו עוד את ליגת האלופות והגביע האנגלי, ואני בטוח שליברפול היו מעדיפים להיות במקומנו".

ולמה הפסידו הכחולים? ללא הבלמים ג'ון טרי וריקרדו קראבליו, מוריניו יודע מה הוא צריך במרכז ההגנה: "אני לא קוסם, אבל עלינו להתמודד. אמרתי למועדון בדצמבר שאנו צריכים חיזוק במרכז ההגנה ומרכז ההתקפה". לתשומת ליבו של הקורא טל בן חיים, צ'לסי מעוניינת בבלם האמריקאי אוגוצ'י אונייוו, המשחק בסטאנטרד ליאז' הבלגית. לפי עיתוני יום ראשון, אונייוו עשוי לגנוב לבן חיים את התפקיד.

אבל מוריניו כמו מוריניו, לא שוכח לעקוץ גם את רומן אברמוביץ': "אני לא יכול לעשות מה שאני רוצה, כי אני רק המאמן ולא הבעלים או היו"ר. אני ממליץ לקבוצה מה צריך ואם הם רוצים, הם נותנים לי את מבוקשי. "הסגל שלי מאוד קצר, אבל חזק מנטלית. אני צריך בלם אחורי. אני לא קוסם", סיכם מוריניו ונשמע לפתע כאחד המאמנים בליגת העל שלנו.

אגב, ה"ניוז אוף דה וורלד" המשיך להתעסק הבוקר ביחסים של מוריניו עם שבצ'נקו. לטענת הצהובון, מוריניו עבר בסיום משחק ההפסד לליברפול בין השחקנים ולחץ את ידיהם, למעט אנדריי שבצ'נקו. לטענת ה"גארדיאן", גם נושא אברהם גרנט מעכיר את האווירה בצ'לסי. העיתון סבור שאברמוביץ' לא ייסלח למוריניו, על הסירוב להביא את המאמן הישראלי.

ליברפול היתה מרוצה מאוד אמש אחרי הניצחון על הכחולים. "כל ניצחון ביתי טוב לנו, אבל על האלופה זה מתוק במיוחד", אמר הקפטן סטיבן ג'רארד, "אבל אנו עדין במקום השלישי ויש לנו עוד הרבה עבודה". התקשורת הבריטית, אגב, שבה ופרסמה הבוקר ידיעה ישנה מה"גזטה דלה ספורט", לפיה יובנטוס מוכנה להשקיע סכום עתק כדי להביא אליה את ג'אררד, במסגרת תכנית ההתחדשות של הגברת הזקנה.

לשאלה האם הניצחון מביא את האדומים לחשוב על אליפות, ענה ג'רארד בקצרה: "אין טעם בכותרות, המרחק רב ועלינו להתרכז בעצמנו". מי שמרוכז בעצמו הוא חלוץ הקבוצה רובי פאולר, שכנראה נמאס לו מהליגה האנגלית, ולפי ה"סאנדיי מירור" הוא רוצה ללכת בעקבות בקהאם לליגת הכדורגל בארה"ב.

העיניים של כריסטיאנו רונאלדו נפתחו

מנצ'סטר יונייטד הניחה הצעה מחודשת בסך 20 מיליון לי"ש על שולחנה של באיירן מינכן, עבור רכישת הקשר האנגלי אואן הארגריבס. אלכס פרגוסון שהצהיר בעבר כי הוא מאוד מעוניין בשחקן בן ה-25, העלה את המחיר ב-3 מיליון לי"ש, ומבחינת השדים האדומים זו הצעה אחרונה בהחלט.

"ההצעה של מנצ'סטר ראויה להערכה", אמר הארגריבס, "ויש להם הרכב אדיר עם כריסטיאנו רונאלדו, ריו פרדיננד ו-ויין רוני". הקשר האנגלי חתום בבוואריה עד 2010, אבל מן הידוע שהוא רוצה לחזור ולשחק קרוב לבית, באנגליה. יו"ר באיירן קרל היינץ רומיניגה שמתנגד להעברת השחקן, ישקול עכשיו היטב את הסכום שהציעה מנצ'סטר.

בינתיים, באולד טראפורד רוחשות השמועות שנציגיו של רונאלדו רוצים לפתוח את החוזה עם הקבוצה ולהעניק לשחקנם חוזה של 100 אלף לי"ש לשבוע. כרגע מרוויח השחקן מחצית מהסכום והוא חתום במועדון עד 2010. מי שקורא את השמועות שמקשרות את רונאלדו לקבוצות הגדולות בספרד, שיידע שהרקע לכך הוא הרצון של סוכניו של רונאלדו להגדיל את שכרו.

לקראת המשחק של השדים האדומים מול ארסנל, אלכס פרגוסון החל בלוחמה פסיכולוגית, ואיך הוא מאיים? עם ווין רוני, שלא כבש יותר מחודש. "הוא שחקן גדול ויש לו גישה נהדרת למשחק. כל שהוא צריך זה מעט מזל. אני לא מודאג".

* אשלי יאנג, שחקנה של ווטפורד צפוי לעבור אסטון וילה תמורת 9.65 מיליון לי"ש. "אני מקווה שזה ייצא אל הפועל", אמר המנג'ר מברמינגהם מרטין אוניל והוסיף, "הוא מוכשר מאוד, ואני בטוח שהעיסקה תתרום לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully