וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הסנוקר מתכונן לסופר קלאסיקו

21.1.2007 / 1:35

רוני אוסליבן ודינג ז'ונווי, שניים מהשחקנים המלהיבים בסבב, ייפגשו בגמר טורניר המאסטרס אחרי שגברו על מגווייר והנדרי בחצי הגמר

איזה קונצרט מחכה לחובבי הסנוקר. שני השחקנים האטרקטיביים ביותר בסבב, דינג ז'ונווי ורוני אוסליבן, ייפגשו הערב (ראשון) בגמר טורניר המאסטרס, במה שאמור להיות קרב מרתק.

אוסליבן גבר היום 4:6 בחצי הגמר על סטיבן מגווייר. במצב של 4:4, רוני רוקט עשה ברייק של 130, הוסיף עוד אחד של 69, והשלים ניצחון לשמחת אוהדיו הרבים. אחרי הנטישה שלו באמצע המשחק באליפות בריטניה, רבים חששו שאוסליבן ימשיך להידרדר, אבל השבוע הוא שוב הפגין יכולת מצוינת שהעלתה אותו לגמר, למרות שהוא מסרב להתלהב מהביצועים שלו: "זה היה מביך", סיכם אוסליבן.

ז'ונווי, לעומת זאת, שכבר זכה השבוע ב-25 אלף ליש"ט בזכות ברייק נפלא של 147, גבר 2:6 על סטיבן הנדרי, והמשיך את הכושר הנהדר שלו.

דינג, 19, הבטיח (בעזרת מתורגמן) שהשיא עוד לפניו: "עוד לא הראיתי את הכושר הכי טוב שלי, אבל אנסה לעשות את זה בגמר. תמיד קשה לנצח פה את הנדרי, הוא נראה כל כך נינוח, אבל אני מאושר, למרות שאני רוצה לשחק יותר טוב".

גם הנדרי החמיא לכישרון הסיני: "הוא אחד משניים או שלושה שחקנים שאתה יודע שאם אתה עושה טעות - לא תחזור לשולחן. אם הוא ימשיך לשחק ככה, הוא יהיה ברביעייה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully