וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שרוצה להאשים אותי - שיאשים"

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

21.1.2007 / 8:53

תום אלמדון לא מתרשם, כביכול, מהביקורת על השער שספג בהפסד 1:0 של חיפה להכח. רוני לוי: "אנחנו משחקים בצורה ממש לא טובה"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

חיפה מנסה לשכוח את הכח ולהתכונן לטורניר הערוץ הראשון

בסיום משחק ההפסד (1:0) להכח עמידר ר"ג, נכנס הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, לחדר ההלבשה של קבוצתו ושהה שם מספר דקות מבלי ששוחח עם השחקנים. בקבוצה היו מאוד מאוכזבים מההפסד, אם כי לרוב השחקנים נמנעו מלהאשים שחקן כזה או אחר בהפסד. "כולנו שיחקנו היום רע ואין טעם להאשים מישהו בהפסד", אמר שחקן בקבוצה לאחר ההפסד, כשהכוונה היא כמובן להאשמות כלפי תום אלמדון באחריות לשער של הכח.

רוני לוי, מאמן האלופה, אמר מאוכזב בסיום: "חוסר היציבות מאפיינת אותנו העונה. אני חושב שאנחנו משחקים בצורה ממש לא טובה". לוי אף התייחס לפרשת דוידוביץ': "אני לא חושב שדוידוביץ' התבטא בצורה מתנשאת. אנחנו במועדון לא אוהבים התבטאויות כאלה ומה שיש לי להגיד לו, אומר לו בארבע עיניים".

בחיפה יתנחמו בעובדה כי בית"ר ירושלים הפסידה היום ובכך הפער בינה למכבי חיפה נותר על 5 נקודות. עדן בן בסט צפוי לעבור במהלך השבוע למכבי הרצליה, כשהחלטות לגבי שחרורים של שחקנים נוספים עשויות להתקבל גם הן במהלך השבועות הקרובים עד לסיום מועד ההעברות ב-2 בפברואר.

ביום רביעי הקרוב תחל מכבי חיפה את הופעותיה במסגרת טורניר "גביע הערוץ הראשון, מול דינמו קייב. שוערה של צסק"א מוסקבה, יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א, איגור אקינפייב, מבוקש על פי התקשורת הרוסית בשתי קבוצות בכירות באירופה ,שלקה הגרמנית ומילאן האיטלקית. יו"ר התאחדות הכדורגל הרוסית, ויטאלי מוטקו התבטא הערב (שבת) כנגד קיום הטורניר בישראל, כשטען כי עליו להתקיים בעיר הקיט הרוסית, סוצ'י. מוטקו צוטט באומרו:" הטורניר צריך להיערך ברוסיה. הרי הערוץ הראשון שעל שמו הטורניר הוא ערוץ רוסי, ולא ישראלי".

"יש פה כאלה שמשחקים אותה ראש קטן" (משה הרוש, הארץ)

בחיפה היו כאלה שלקחו קשה את ההפסד, שהיה הרביעי העונה. השחקנים עשו חשבון נפש ומתברר שיש מסקנות. "יש פה שחקנים שרוצים יותר, ויש כאלה שפשוט לא רוצים ומשחקים אותה ראש קטן", הסביר אחד השחקנים, שהצביע על ההיבט החברתי כגורם ליכולת החלשה. "לא כולם נותנים את הכל על המגרש והתוצאות בהתאם. נראה שלחלק מהשחקנים פשוט לא אכפת ממה שקורה כאן. אין שמחה ואחווה בין השחקנים, ויש כאלה שאפשר לראות עליהם שהם לא נהנים, לא באימונים ולא במשחקים".

חלק מהשחקנים ניסו להפיל את האשמה על השוער תום אלמדון, שפתח במקום ניר דוידוביץ' המורחק ו"בישל" את הגול לשוקי נגר. "מי שירצה להאשים אותי שיאשים", ענה אלמדון למבקריו, "אין לי בעיה עם זה. אני לא רואה קשר בין הישיבה הממושכת שלי על הספסל ליכולת במשחק. רוב ההחלטות שקיבלתי היו נכונות, גם בשער שספגתי. אין מה לעשות, שוער זה התפקיד הכי כפוי טובה על המגרש - ברור שלשוער יש אשמה מסוימת בכל גול שהוא חוטף, והפעם זה גם היה קריטי, אבל אנחנו מפסידים ומנצחים כקבוצה".

"זה לא נתפש, אבל אנחנו עושים צעד קדימה ושניים אחורה", הוסיף אלון חרזי, "חוסרת היציבות הזאת ממש לא מובנת לי, אבל הקבוצה לא תרים ידיים עד שתיאורטית המצב יהיה גמור".

ביקורת קשה גם ספג חאווייר אנדרסון, שהמשיך לאכזב. "מילא מייבשים את רביד גזל מסיבה כזו או אחרת", שאל אחד השחקנים, "אבל למה לא לתת צ'אנס לעבאס סואן? אנדרסון מקבל קרדיט בלי סוף ולא ברור למה".

בשיחה בין רוני לוי לעדן בן בסט, סיכמו השניים כי השחקן ישוחרר במהלך השבוע, ככל הנראה למכבי הרצליה.

מלמיליאן: "אנחנו מאמינים"

המאמן המנצח, אורי מלמיליאן, אמר בסיום המשחק: "אנחנו מאמינים כל הזמן. רק בסוף העונה אפשר למדוד מה הקבוצה עשתה. ניצחנו קבוצה גדולה היום וזה מה שחשוב". עוד הוסיף מאמן הכח עמידר: "אנחנו מרגישים טוב והשחקנים עלו עם ביטחון. עד סוף העונה אנחנו צריכים לעשות את המקסימום. אלו אותן שלוש נקודות כמו אלה של שבוע שעבר, אחרי שניצחנו את הרצליה. היה לנו פנצ'ר נגד בית"ר ירושלים והפועל ת"א, אבל לא משנה לנו נגד מי אנו משחקים. כדורגל זה משחק של נשמה והתלהבות. אם יהיה לנו מישהו שהוא יותר טוב ממה שיש לנו, נצרף אותו".

כובש שער הניצחון שוקי נגר: "אני מאמין שנמשיך להראות יכולת כזו. לקחנו שלוש נקודות יקרות מול חיפה. עוד שחקן-שניים יעזור לנו, אבל אורי יודע מה הכי טוב בשבילנו. היום הבטחתי לילד שלי, שחגג יומולדת 5 שער ואני מקדיש לו את הגול וגם לאשתי".

עדכון ראשון: 20.1.07, 23:42
עדכון אחרון: 21.1.07, 08:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully