וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד מתקרבת, סביליה מתעייפת

20.1.2007 / 23:49

אתלטיקו גברה על 7 שחקנים של אוסאסונה ונצמדה לצמרת, סביליה אכזבה עם 0:0 מול ויאריאל. ליון ניצלה מהדחה מביכה מהגביע הצרפתי

אוסאסונה איבדה היום (שבת) ארבעה שחקנים, סיימה את המשחק עם שישה שחקני שדה בסך הכל, והפסידה 1:0 לאתלטיקו מדריד. השער היחיד במשחק הגיע כשהבלם הפורטוגלי זה קסטרו בעט מתוך הרחבה, שבע דקות לסיום המשחק.

הניצחון העלה את אתלטיקו למקום השני, בשוויון עם 35 נקודות יחד ברצלונה וריאל מדריד.

מגן אוסאסונה קרלוס קואלר, החלוץ רוברטו סולדאדו, השוער ריקארדו והקשר ראול גארסיה הורחקו ב-11 הדקות האחרונות של המשחק.

אוסאסונה הדיחה השבוע את אתלטיקו מהגביע הספרדי, והאמינה שגם הפעם היא תשיג את הניצחון, עד שפרנדו טורס הוכשל בדקה ה-79, וגרם להרחקתו של קואלר. דקות ספורות לאחר מכן סולדאדו ספג אדום על מרפק, ריקארדו ספג צהוב שני על בזבוז זמן, וגארסייה נשלח החוצה אחרי עבירה גסה על סייטרידיס.

ואם היה חסר עוד משהו כדי לחמם את המשחק, הגיעו גם קריאות גזעניות מצד הקהל במדריד לעבר החלוץ הקמרוני פייר וובו.

סביליה, לעומת זאת, ממשיכה לאבד גובה, אחרי שגם הערב לא הצליחה להשיג ניצחון, וסיימה רק בתיקו 0:0 מול ויאריאל. סביליה ממשיכה להציג יכולת לא משכנעת, והשיגה רק נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים. נראה שקאנוטה, אלבס והחברים לא מצליחים להתמודד עם הציפיות, מאז שהכתירו אותם כמועמדת הבכירה לאליפות.

צרפת: מארסיי עלתה בדקה ה-120

אלופת צרפת ליון נחלצה היום (שבת) מהפסד מביך והדחה מוקדמת ממשחקי הגביע הצרפתי, לאחר שגברה בקושי 1:3 על קבוצת החובבים לאון בדרך לשמינית גמר הגביע.

ליון, שלא זכתה בגביע מ-1973, נבהלה מעט כשנכנסה לפיגור בדקה ה-20, אבל הקבוצה של ז'ראר הוייה הצליחה להשוות אחרי שמונה דקות (פרנסואה קלרק), לפני שפרד וגובו הוסיפו עוד צמד במחצית השנייה.

מאמודו ניאנג ממארסיי כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-120, וקבוצתו העפילה גם היא לשלב הבא אחרי ניצחון 0:1 על לה מאן.

סושו, שפיגרה מול ליון לה-דושרה מהליגה החמישית, הצליחה איכשהו להוציא ניצחון 1:2. סדאן מתחתית הליגה הראשונה שמה קץ למסע ההצלחה של קאלאס החובבנית, כשגברה עליה 1:2. ליל גברה 2:3 על שטרסבורג, ומונפלייה הדיחה את ניס אחרי 2:4 בפנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully