וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון מועמד לבית"ר ירושלים

אסף שקד

20.1.2007 / 22:00

אחרי ההפסד להרצליה (2:1), הצהובים-שחורים מעוניינים ברכש נוסף למרכז השדה. ארקדי גאידמק: "השחקנים חושבים רק על הכסף"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקליני

ההפסד המפתיע של מוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים, לקבוצה במקום ה-11, מכבי הרצליה, צפוי להגביר עוד יותר את הלחץ בבירה. אחרי השבוע הסוער שעבר בבית וגן, הדבר באחרון שהמאמן יוסי מזרחי חיפש זה הפסד ליגה סנסציוני. עכשיו, חושבת בית"ר ירושלים לצרף את קשרה של וינטרטור השוויצרית, משה אוחיון, לקבוצה.

זיו: "ככה אי אפשר לקחת אליפות"

ארקדי גאידמק, שהגיע לקראת סיום המשחק, היה מאוכזב בסיום. "שחקנים חושבים רק על החוזים שלהם", אמר גאידמק, "אני מאוד מאוכזב מהם, אני כבר לא יודע מה לעשות".

מזרחי ניסה שוב לנפק הסברים: "בכדורגל אי אפשר לטעות כמו שטעינו היום. היו לנו שלוש נקודות ביד, וזרקנו אותן לפח הזבל. זה כנראה לא עובד כמו שכולם רוצים, וגם שאר קבוצות הצמרת לא הצליחו היום. היו לנו הזדמנויות של מאה אחוז ולא ניצלנו אותן. לתלות את המשחק הזה באי שקט שסביב הקבוצה לא יהיה נכון. במאבקים שרצים לאליפות צריך נסיון וקור רוח. שחקנים צעירים מטבע הדברים מנצלים פחות את ההזדמנויות שהם מקבלים ולכן ההחמצות. אפשר להמשיך לדבר על התקציב שלנו, אבל ראיתם שהיום היה חסר לי חלוץ טבעי על הספסל".

גם יואב זיו היה מאוכזב: "אנחנו שלטנו במשחק ועלינו במחצית השנייה כאילו זה משחק אחר. אולי הבעיה היא במנטליות, אנחנו מורידים את הרגל מהגז וככה אי אפשר לקחת אליפות. הקהל השקיע ובא במזג אוויר שכזה וכואב לי על ההפסד שהם ראו. היתה טעות של השופט שבגללה לא עשינו את ה-0:2, והיו לנו הרבה מצבים כדי לחזור. כל השחקנים ששיחקו צריכים ללכת הביתה ולחשוב איך לא לאכזב את הבעלים שלנו".

דוד: "הלב, היכולת ומזג האוויר ניצחו את המשחק"

אצל הרצליה, לעומת זאת, מצב הרוח בעננים. המאמן המנצח, פרדי דוד: "בהפסקה פנינו היו מועדות להפסד. נתתי הוראות טקטיות, אבל בעיקר החדרתי אמונה בשחקנים. בשבוע שעבר חטפנו גול בדקה ה-96, וזה לא קל. כשמגיעה קבוצה כמו בית"ר ירושלים, זו ההזדמנות הכי טובה להתאושש כי מדובר בקבוצה טובה ומוכשרת. אני חושב שהלב, היכולת ומזג האוויר ניצחו את המשחק".

"נתתי הוראה לשחק בכדורים ארוכים", המשיך דוד, "ולמעשה הכדור הארוך שהגיע לקימוטו עזר לנו להשוות, להשיג את המומנטום ולהשאיר אותנו בעניין. אנחנו נעשה קצת שינויים קוסמטיים ונישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully