וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי כפר סבא שוב מוחים נגד אלמדון

20.1.2007 / 20:31

לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת באורווה, הצהירו אוהדי הירוקים: "לא נקבל את אלמדון", ועודדו את השוער אוהד לויטה שגדל במועדון

אוהדי הפועל כפר סבא שוב מוחים כנגד החתמת שוער מכבי חיפה תום אלמדון. האוהדים גידפו את השוער מהכרמל גם במשחקים קודמים, ואף הגיעו לאימוני קבוצתם בכדי לעודד את השוער אוהד לויטה, שגדל במועדון.

בתום המשחק הערב, בו ניצחה הקבוצה את מכבי פתח תקווה (0:1), האוהדים שוב הביעו תמיכה בשוער לויטה וצעקו לעברו: "מי זה אלמדון? מי זה אלמדון?...אוהד לויטה". כמה מאוהדי הקבוצה אמרו הערב: "היכולת של לויטה משביעת רצון והוא צריך להיות השוער הראשון. לא נקבל את אלמדון. ראינו איזה גול הוא קיבל הערב נגד הכח עמידר".

בלי קשר, במכבי חיפה לא ממהרים לשחרר את אלמדון והשבוע צפוי המאמן, רוני לוי, לשוחח עם השוער ולהודיע לו האם הוא משוחרר או נשאר. נראה כי לאור הטעות שעשה הערב בהפסד להכח עמידר רמת גן, בקבוצה לא ימהרו להושיב את ניר דוידוביץ' על הספסל, ויסתפקו בעונש שתטיל עליו ההתאחדות, בעקבות הרחקתו במשחק גביע הטוטו מול הפועל פ"ת (2:2).

שחרורו של אלירן דנין מבית"ר ירושלים עדיין מתעכב, אך בקבוצה מאמינים שהוא יצטרף בשבוע הבא. החלוץ מבנין, ראזאק אוטומיוסי, יחתום על חוזה בימים הקרובים. בכפר סבא רוצים להחתימו על חוזה ארוך טווח, אך הסיכום הסופי יושג רק לאחר הפגישה שתתקיים השבוע בין סוכנו של השחקן, דדה חדד, למנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה.

אבי אבינו עדיין לא קיבל את השחרור, אך גוברים הסיכויים שהוא יצטרף להפועל קריית שמונה. קצרה יודיע לשחקן מהי החלטתו במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully