וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו החזיר את יובה לפסגה

20.1.2007 / 23:28

סרייה B: הכוכב הוותיק בישל שניים וכבש אחד במשחקו ה-500 בקבוצה, 2:4 ליובנטוס על בארי. סרייה A: אטאלנטה - אסקולי 1:3

המחזור ה-20 בליגה האיטלקית הראשונה נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. במשחק שכבר נערך גברה אטאלנטה בחוץ על אסקולי 1:3. במשחק המאוחר יותר נפרדו רג'ינה ופאלרמו בתיקו 0:0.

מחר (ראשון) יושלם המחזור כשאינטר תארח את פיורנטינה בסאן סירו. השנייה בטבלה, רומא, תצא לחבל טוסקנה למשחק נגד ליבורנו. מילאן תגיע לבירה לעימות ישיר מול לאציו.

יובנטוס חזרה למקום הראשון בליגה השנייה, אחרי ניצחון 2:4 על בארי, בעוד משחק גדול של הכוכב הבלתי נגמר, אלסנדרו דל פיירו.

אסקולי - אטאלנטה 3:1

הנראזורי, שקרעו במחזור הקודם 1:5 את ליבורנו, הפציצו גם היום בדרך למקום הרביעי בליגה, לפחות עד שיושלם המחזור מחר (ראשון).

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. שש דקות בתוך המחצית השנייה וריקרדו זאמפנה העלה את האורחים ליתרון. אסקולי לא ויתרה ואיזנה את התוצאה בדקה ה-73. אבל זה היה היום של האורחים, שבבליץ של הדקות האחרונות, לקחו את שלוש נקודות החוץ משערים של אדריאנו פינטו (84) וכריסטיאנו דוני (86). אסקולי ממשיכה להתבוסס במקום האחרון עם 9 נקודות בלבד והיא ככל הנראה תיפרד מהליגה הראשונה.


רג'ינה - פאלרמו 0:0

השלישית בטבלה התארחה אצל הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום. האליפות כבר לא בהישג יד מבחינתם של הסיצילאנים, אבל מול המקומיים, שספגו עונש של 11 נקודות, ולא מצליחים להתרומם מעל הקו האדום, פאלרמו היתה חייבת לנצח.

שוערה של רג'ינה איבן פליצולי ושוערה של פאלרמו אלברטו פונטנה, לא נזקקו למאמץ גדול במחצית הראשונה. המחצית השנייה היתה שוות כוחות, אבל 38 עבירות בין הקבוצות מנעו מכדורגל חיובי להתפתח, ובסיום נגמר המשחק בתיקו 0:0 מאכזב.

יובה שוב ראשונה

קפטן יובנטוס, אלסנדרו דל פיירו בן ה-32, שיחק היום את משחקו ה-500 במדי קבוצתו, וכבש צמד בניצחון של יובה 2:4 על בארי. ליובה 38 נקודות מ-20 משחקים, והיא מקדימה בשתי נקודות את נאפולי, שסיימה ב-1:1 מול לצ'ה. גנואה במקום השלישי עם 35 נקודות אחרי ניצחון 1:2 על מנטובה.

יובנטוס פיגרה כבר אחרי 60 שניות, אבל הנסיך בישל שער מצוין לטרזגה, לפני שנדבד השלים את המהפך. בפתיחת המחצית השנייה דל פיירו הוסיף עוד שער מצוין, הגיע ל-204 שערים מאז ערך את הופעת הבכורה ביובנטוס ב-1993, וחתם את התוצאה בעוד בישול לנדבד. יובה חוזרת, הנסיך מעולם לא עזב.

עדכון ראשון: 20:14, 20/01/07
עדכון אחרון: 23:28, 20/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully