וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הוציאה עצבים

20.1.2007 / 19:06

קבוצתו של פיני גרשון התאוששה מהתבוסה לפילזן עם ניצחון 60:91 על א.א.ל לאריסה. שיבק ניצח את דרוקר בדרבי הישראלי בבלגיה

אחרי המכה הכואבת שחטפה ביום רביעי האחרון מאפס פילזן ביורוליג, חיפשה הערב (שבת) אולימפיאקוס יריבה נוחה כדי לפרוק עליה את כל התסכול שלה. א.א.ל לאריסה התייצבה בשמחה למשימה, הגיעה להיכל השלום והאחווה בפיראוס, קיבלה בראש 60:91, והלכה הביתה מרוצה. חבורת הכוכבים של גרשון הובילה כבר במחצית בפער של 24, והמחצית השניה כבר היתה לפרוטוקול בלבד. אלכס אקר הוביל חמישה שחקנים של אולימפיאקוס בדאבל פיגרס עם 15, סקוני פן סיים עם 13 משלו. הקטור רומרו קלע 12 למפסידים. איגלאו, קבוצתו של ישראל שיינפלד, נוצחה 71:65 על ידי פאוק סלוניקי. שיינפלד שיחק 18 דקות ותרם שלוש נקודות.

במשחקים נוספים ביוון: א.א.ק אתונה - פאנליניוס 92:85, פאניוניוס - מקדוניקוס 59:89, לאריסה - מארוסי 74:80.

מחר ייפגשו שתי יריבותיה לצמרת של אולימפיאקוס, כשאריס סלוניקי תארח את פנאתינייקוס.

משחק העונה? הצחקתם את צסק"א

אחרי 12 משחקים ניצבו צסק"א מוסקבה וקאזאן יחדיו בראש טבלת הליגה הרוסית, עם מאזן זהה של 1:11. המשחק ביניהן היה אמור להיות קרב עיקש על המקום הראשון, אבל אלופת אירופה אותתה לשאר הליגה שהיא עדיין נמצאת ברמה אחת מעל כולן עם ניצחון ענק 75:94. החניכים של אטורה מסינה הובילו בעשר נקודות אחרי הרבע הראשון, ב-19 במחצית, ושייטו בקלילות לניצחון עד לסיום. על הקליעות היה מופקד טראג'ן לאנגדון, שצלף 28 (כולל שש שלשות), על המסירות היה אחרי תאודורס פאפאלוקאס, שרשם 15 (!) אסיסטים בנוסף ל-10 נקודות. מתיאס סמודיש ודייויד אנדרסן הוסיפו 15 כל אחד. קסיסטוף לאברינוביץ' קלע 18 לקאזאן.

* אחרי שמחצה את לובליאנה ביורוליג ביום רביעי, המשיכה הערב פרטיזן בלגרד בכושרה הטוב וגברה 89:100 על ז'לז'ינק בליגה האדריאטית, בעזרת ריצת מטורפת של 0:13 ברבע האחרון. מילנקו טפיץ' הוביל את פרטיזן עם 20, ניקולה פקוביץ' סיים עם 16. זוראן ארצ'ג קלע 16 למפסידים.

* בי קיי ונטפילס, יריבתה של הפועל ירושלים בשמינית גמר היול"ב קאפ בעוד עשרה ימים, הפסידה בביתה 74:65 לריגה במסגרת הליגה הבאלטית. פאבלס ווסלובס הוביל את רשימת הקלעים של ונטפילס עם 15 נקודות ושמונה ריבאונדים. אדי שאנון סיים עם 12 וחמישה אסיסטים. קרטיס מארשל בלט בריגה עם 15 נקודות.

שיבק צחק אחרון

מוקדם יותר העונה נפגשו פיני גרשון וארז ביטמן לדרבי מאמנים ישראלי בליגה היוונית, והערב התקיים דרבי נוסף כזה בליגה הבלגית, בין אריק שיבק לשרון דרוקר. אוסטנד, קבוצתו של דרוקר, הובילה על אנטוורפן של שיבק במהלך שני הרבעים הראשונים, אבל המחצית השניה הייתה שייכת לאנטוורפן, ובעיקר של גור שלף, שסייע לקבוצתו לבצע מהפך ולרשום ניצחון 78:84. שלף סיים עם 16 נקודות, ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, אד הוביל את המנצחים עם 19. אריק היקס קלע 20 לאוסטנד.

נציגינו הנוסף בבלגיה עמית תמיר, שותף לחמש דקות בלבד וקלע שתי נקודות בהפסד של שרלואה 96:95 לברי לאחר הארכה.

צמרת הטבלה הבלגית:

1. שרלואה 5:15
2. אנטוורפן 6:13 (משחק חסר)
3. ברי 9:11

אוסטנד מדורגת שישית עם מאזן של 9:10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ברצלונה משפרת עמדות

אחרי הפסדה לאולקר באמצע השבוע, הרימה ברצלונה לעצמה את המוראל עם ניצחון 73:80 על אסטודיאנטס, שהעלה את הקטלונים זמנית למקום השביעי בטבלה. יאקה לאקוביץ' הוביל את בארסה עם 19, וחיפה על ערב קליעות רע של חואן קרלוס נבארו, שסיים עם 16 נקודות למרות תצוגה של 1 מ-8 מחוץ לקשת. הרנן יאנסן הארגנטינאי הוביל את המפסידים עם 17.

במשחקים נוספים בליגה הספרדית: ויאדוליד - מנורקה 79:72, פואנלבראדה - בילבאו 61:71. משחקי מחר: ריאל מדריד - קאחה סן פרננדו, טאו ויטוריה - גראן קנאריה, חובנטוד בדאלונה - גרנאדה.

* טאו ויטוריה החתימה את הטורקי הצעיר אנדר ארסלן, שפתח את העונה בלובליאנה, לשם הגיע בהשאלה מאפס פילזן. ארסלן אמור למלא את מקומו של זוראן פלאניניץ', שייעדר חודש וחצי לאחר שנפצע במשחק ההפסד לקלימאמיו בולוניה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully