וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות לבית"ר? לא תודה

20.1.2007 / 21:19

בית”ר ירושלים לא ניצלה מעידות של יריבותיה בצמרת, והפסידה 2:1 להרצליה. תמוז כבש ראשון, קימוטו וראדי השלימו מהפך, בואטנג שוב הורחק

סנסציה בהרצליה. מכבי הרצליה מהתחתית הדהימה היום (שבת) בביתה את המוליכה בית"ר ירושלים, וגברה עליה 1:2 אחרי שכבר פיגרה 1:0. שער מצוין של טוטו תמוז העלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-30, אבל פפי קימוטו (65) ניצל טעות קשה של קורנפיין כדי להשוות, ומהראן ראדי (77) השלים מהפך מדהים.

מתברר שיש מחיר לבלגן התמידי ששורר בבית"ר. השבוע התרכזו בבית וגן בעיקר בעזיבתו של טיבריוס דראו, בשיחות מוטיבציה של אלי ארזי, במינוי של חיון מהסיירת ומהאכזבה הפומבית של הבעלים גאידמק. כדורגל? אליפות? כנראה שלעת עתה זה יצטרך לחכות. העצבים ממשיכים לשלוט בבית"ר, וההרחקה של בואטנג העצבני (90), שבעט ללא כדור בבוקסנבוים, הוכיחה זאת שוב.

אומנם גם היום בית"ר הציגה כדורגל אטרקטיבי לפרקים ושלטה לאורך דקות ארוכות, אבל שוב לא ידעה ללחוץ על הדוושה, לכבוש עוד שערים, והוכיחה שוב שחסרה לה הדורסנות של האלופות הגדולות. יכול להיות שיוסי מזרחי צדק כשהחליט לצרף לסגל עוד שני חלוצים, כיוון שגם היום בן שושן ותמוז הרבו להחמיץ, מה שעלה לבית"ר בנקודות יקרות.

הרצליה, לעומת זאת, עשתה את המוטל עליה. שחקניו של פרדי דוד הציגו משחק לחימה עיקש, לא נבהלו מהפיגור המוקדם, והראו איך קבוצת תחתית אמורה להתנהג. אומנם הניצחון של הכח השאיר אותה מתחת לקו האדום, אבל אם הרצליה תמשיך ביכולת הזו - היא עשויה להישאר בליגת העל עוד שנה.

מהלך המשחק

דקה 11 - הגנת הרצליה התקשתה להרחיק כדור חופשי, מתוך הערבובייה זנדברג העביר כדור רוחב, אליאב הרחיק מהקו.

דקה 20 - כדור קרן הגיע היישר לראשו של גל אלברמן, שנגח חופשי לגמרי מעל לשער.

דקה 29 - זנדברג מצא יפה את יואב זיו, שבעט חזק חזק מתוך הרחבה, סמדג'ה הדף.

דקה 30 - גול! חילופי מסירות מהירות בין מירוסביץ' ליואב זיו השאירו את המגן במצב מצוין, זיו הגביה וטוטו תמוז נגח בקלות פנימה. 0:1 לבית"ר.

דקה 48 - קאמאנן המחליף הגיע למצב נגיחה נוח, אבל הרכש הצרפתי החדש של הרצליה החמיץ.

דקה 50 - זנדברג הגביה, מירוסביץ' הוריד בעדינות עם הראש, אבל בן שושן נגח חלש משלושה מטרים.

דקה 54 - טוטו תמוז מצא את זנדברג בסיומו של מהלך נהדר, הקשר הכניע את סמדג'ה, אבל הקוון סימל לנבדל (שלא היה), ומנע שער לבית"רים.

דקה 56 - פפי קימוטו ניצל טעות של הגנת בית"ר, אך מ-20 מטר בעט מעל לשער.

דקה 65 - גול! טעות קשה של קורנפיין, שיציה גרועה שלו גרמה לאיבוד כדור, השאירה את קימוטו מול שער חשוף, והחלוץ גלגל בקלות פנימה. 1:1.

דקה 70 - בעיטה שטוחה וחדה של ראדי מ-30 מטר הכניעה כבר את קורנפיין, אבל הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 73 - עוד התקפה מצוינת של הרצליה, הפעם קאמאנן היה לא מספיק מדויק.

דקה 77 - בוקסנבוים השאיר כדור יפה לראדי, שבעט חזק מ-20 מטר והכניע את קורנפיין. 1:2 מדהים להרצליה.

דקה 79 - נגיחה של דיוויס מכדור קרן, קורנפיין הציל.

דקה 84 - בו שושן הוריד בראש לטוטו תמוז, אבל החלוץ בעט היישר לרגל של פטי, והחמיץ הזדמנות גדולה.

דקה 88 - בן שושן נשאר לבד מול סמדג'ה, אבל במקום לגלגל בניחותא, ניסה לעבור את השוער, איבד את הכדור ופספס הזדמנות מצוינת להשוות.

דקה 90 - בוקסנבוים ביצע עבירה גסה על בואטנג, והקשר הגנאי של בית"ר לא שלט בעצביו ובעט בו, וספג כרטיס אדום מוצדק.

הרכבי הקבוצות:
מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה, ארז אליאב, שי מימון, יה יה פטי, אייל טרטצקי, דייהו דיוויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי (שי ביטון, 63), שלומי טולדו (יאניק קאמנאן, 46), פפי קימוטו (חיים מלכה, 90).

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דוד אמסלם (אלירן דנין, 82), גל אלברמן (עמרי אפק, 82), דרק בואטנג, מילובן מירוסביץ' (אבירם ברוכיאן, 74), מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, עמית בן שושן.

הרצליה צפויה לצרף שני שחקני חיזוק (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

"לא קל לעלות למגרש כשאנחנו יודעים שהכח ניצחה את חיפה וגם לא קל לרדת במחצית בפיגור. עשינו את הניצחון לא רק באופי, אלא גם בכדורגל טוב. אנחנו בטוחים שהדרך שלנו ושל פרדי דוד תשאיר את מכבי הרצליה בליגת העל", כך אמר בני בקלו, דובר מכבי הרצליה, לאחר המשחק.

בהרצליה היו מאוד מרוצים מהופעת הבכורה של ארז אליאב וכן מהופעתו של הזר הצרפתי, קאמינן, ששיחק מחצית והציג יכולת לא רעה. השחקן עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא ובהרצליה יתנו לו את הזמן הדרוש להיכנס לכושר. במהלך השבוע צפויים להצטרף עוד שני שחקני חיזוק, חלוץ זר וחלוץ מכבי חיפה, עדן בן בסט שכבר סיכם בהרצליה ומחכה לשחרור ממכבי חיפה שאמור להגיע בתחילת השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully