וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא אוהבת את הלוזונים

20.1.2007 / 20:29

שער של סמואל יבואה בדקה ה-18 הספיק לירוקים כדי לנצח0:1 את מכבי פ"ת, ולהשלים שש נקודות העונה מול הקבוצה המלאבסית

כנראה שמכבי פ"ת לא אוהבת לפגוש העונה את הפועל כפ"ס. אחרי שחטפה בסיבוב הקודם 3:0 באיצדיון "לויטה", קיוו גיא לוזון ושחקניו לנקום באורווה, אבל הפסידו היום (שבת) 1:0 משער של סמואל יבואה בדקה ה-18.

תחת גשם כבד פיתחו שתי הקבוצות קצב מהיר בתחילת המשחק, אך לא הגיעו למצבים ליד השערים. בדקה ה-18 הכניס גיז'רמו ישראלביץ' כדור עומק לתוך רחבת פ"ת וסמואל יבואה המשיך פנימה וקבע 0:1 לזכות כפ"ס, ששלטה לאורך המחצית הראשונה על אף ששיחקה נגד כיוון הרוח.

במחצית השנייה הלוזונים התעוררו והתפתח לפרקים משחק שווה כוחות, אבל דבר לא שינה את התוצאה. גיא לוזון לא הירבה במילים וסיכם בקצרה את יכולת קבוצתו: "שיחקנו כדורגל רע מאוד היום ולא סיכנו את שער היריב".

מהלך המשחק

דקה 18- גול! ישראלביץ' הרים כדור שחצה את כל הגנת פ"ת, סמואל יבואה קיבל את המסירה והקפיץ קלות מעל אוהד כהן כדי לקבוע 0:1 להפועל כפ"ס.

דקה 57 - מתפרצת של מכבי פ"ת סופו בועט מ-20 מטרים לחיבורים אבל לויטה הדף לקרן.

דקה 64 - כרטיס אדום לבלסינג קאקו ומכבי פ"ת נותרה בעשרה שחקנים. קאקו היכה את אביחי ידין, בזמן שהכדור אפילו לא היה בסביבה.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, סולי צמח, קובי גנון, נאור פסר, אנדריי קלדיירה, דני פרדה, אסי משיח, בלסינג קאקו, דובב גבאי, רון גליק.

הרכב הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עופר טלקר, דגלאס דה-סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו, אביחי ידין, אבובקרי יעוזה, גיז'רמו ישראלביץ, בן לוז, סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully