וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר ומטר

רומן רוזנבלט

20.1.2007 / 19:59

בגשם שוטף השיג המאמן החדש-ישן של נתניה ניצחון יפה באשדוד, 2:3. עטר: "לא אמעיט בעבודה של גוטמן, אבל אנחנו משחקים יותר התקפי"

מ.ס. אשדוד פגשה את מכבי נתניה באיצטדיון הי"א באשדוד במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל, ללא מאמנה אלון חזן, שהורחק לשלושה משחקים בגין מילים שפלט לעבר השופט במחזור הקודם. חזן נאלץ להעביר הוראות מאחורי הגדר לעוזרו, שמואל בוכריס, וזה בוודאי לא עזר למארחים ובסיום נתניה ניצחה 2:3, והשיגה 7 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים.

3,000 הצופים באשדוד עוד לא התרווחו בכיסאותיהם, וכבר ראו את איתי שכטר מעלה את האורחים מנתניה ליתרון 0:1 בדקה ה-10. מתפרצת של נתניה בדקה ה-26 מצאה את עבדלסאמד אוקוצ'ה ברחבה כדי לקבוע 0:2 לנתניה. סמי אג'י שמט נגיחה של אוקוצ'ה אל תוך שערו ותוך 54 דקות נתניה הובילה 0:3. יניב עזרן הספיק לצמק בדקה ה-69 ל-3:1 ובתוספת הזמן משה בן לולו קבע 3:2, אבל זה היה מאוחר מדי עבור המארחים שרשמו הפסד ביתי לאורחים מנתניה.

בסיום אמר ראובן עטר: "אני מאוד מרוצה מהניצחון. הקבוצה שיחקה התקפי ויזמה, חוץ מרבע השעה האחרונה בה לא התגוננו נכון, אבל זה לא מוריד מהשמחה. אנחנו רוצים להיכנס לתוך השישייה הראשונה ולכן היה חשוב לנו לנצח את אשדוד בביתה. ההיסטוריה של נתניה באשדוד היא מאוד רעה, ואני שמח שהיום שינינו משהו בעניין" האם עטר הוא הסיבה להצלחת הקבוצה בזמן האחרון? "אנחנו משחקים יותר התקפי, אבל אני לא ממעיט בעבודה המצוינת שעשה אלי גוטמן".

מהלך המשחק

דקה 3 - איתי שכטר חדר לרחבה, בעט מ-15 מטרים כדור בחצי גובה, שפגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 10 - גול! איתי שכטר קיבל כדור בתוך הרחבה, חלף על פני שני שחקנים של אשדוד, ובעט מ-13 מטרים כדור לפינה הרחוקה של אג'י כדי לקבוע 0:1 לנתניה.

דקה 26 - גול! איתי שכטר פרץ מצד ימין, הרים כדור מדוד לאוקוצ'ה, שעצר, עבר מגן של אשדוד, בעט לפינה השמאלית של השער וקבע 0:2 לנתניה.

דקה 28 - דוד רביבו בעט מחוץ לרחבה, אבל שטראובר התעופף והדף.

דקה 54 - גול! בונדיאה הרים כדור חופשי כ-30 מטרים מצד ימין. אוקוצ'ה נגח חלש, אג'י השמיט את הכדור לתוך שערו וזה כבר 0:3 למכבי נתניה.

דקה 69 - גול! דוד רביבו הרים כדור חופשי ויניב עזרן נגח מקרוב עבור אשדוד וצימק את התוצאה ל-3:1.

דקה 90 - גוסו גוסו שלח את משה בן לולו לפרוץ לבד מול שטראובר, והחליוף של אשדוד הצליח לצמק ל-3:2.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי; אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול; יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, ינון ברדה; יניב עזרן, עידן שריקי.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדאה, תמיר כהן; אודובה אוקוצ'ה, איתי שכטר.

בנתניה זועמים על רגימת אוטובוס אוהדי הקבוצה

לפני המשחק מול אשדוד, אוטובוס של אוהדי נתניה נרגם בגשר יבנה בדרך למשחק בעקבות האירוע נפצע קל אחד האוהדים ברגלו ופונה לבית חולים קפלן. דובר הקבוצה וחבר ההנהלה, איציק גניש הגיע מיד לאחר משחק לבית החולים ושהה עם האוהד.

בנתניה רואים את המקרה בחומרה, למרות שבקבוצה יודעים כי לא ניתן לפנות לגורם כלשהו בעולם הכדורגל הישראלי בנוגע לאחריות לאירוע, שכן הפגיעה באוטובוס אוהדי הקבוצה נעשתה בכביש בדרך לאשדוד. "מדובר בסכנת נפשות מה שקרה היום. התוצאה של הפגיעה רעה מאוד, ולא רוצים לחשוב מה היה קורה עם היא היתה פוגעת בנהג וגורמת לתאונה", אמרו הערב גורמים בקבוצה והוסיפו, "במשטרה ובאשדוד הבטיחו שלא יאונה כל רע לאוהדי נתניה, אז כנראה שזה נשאר בגדר הבטחות".

בנתניה מרוצים מאוד מהניצחון שהחזיר אותם למאבק על מקום בחלק העליון של הטבלה. החלוץ הגנאי, אלכס אסמואה שנחת הבוקר בישראל, הגיע למשחק יחד עם סוכנו דוד חדד והתרשם מהקבוצה בה יחל להיבחן במהלך השבוע.

איתי שכטר, שבישל שער וכבש אחד בעצמו אמר לאחר המשחק: "היה לנו משחק טוב, לקחנו 3 נקודות ואני מעניק את הניצחון לאוהדים. כל השבוע השחקנים היו רעבים ומיום שלישי ידעתי שננצח את המשחק הזה".

הבלם אבי סטרול, לו היה חלק מרכזי בשני השערים שפגה הקבוצה, נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק והתנצל בפני שחקני הקבוצה על יכולתו הערב. הקבוצה תקבל מחר (ראשון) מנוחה וביום שני תמריא לאילת שם תקיים ביום שלישי משחק אימון מול לבסקי סופיה, ששיחקה העונה בליגת האלופות. הבעלים דניאל יאמר, בירך את שחקני הקבוצה על הניצחון לאחר שניכס לחדרי ההלבשה בתום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully