וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארה: "לא פוסל את האפשרות לחזור לארגנטינה"

רומן רוזנבלט

20.1.2007 / 14:23

בלם מכבי חיפה שוקל בחיוב את הצעתה של אלופת ארגנטינה, אסטודיאנטס. ברוסיה נמשכות ההכנות לקראת אירוח חיפה

בלמה הצ'יליאני של מכבי חיפה, רפאל אולארה, העניק ביום חמישי האחרון ראיון לכלי התקשורת במולדתו והתייחס לאפשרות שיגיע לאלופת ארגנטינה, אסטודיאנס, שעל פי הפרסומים מעוניינת בשירותיו. בראיון, אולארה אינו פוסל אפשרות של מעבר לארגנטינה, מה גם שמדובר בקבוצה שמונהגת על ידי כוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר, דייגו סימאונה.

אולארה אמר בנוגע לעניין: "השמועות הגיעו לאוזניי. אני יודע שיש עניין בי מכיוון שהקבוצה מחפשת שחקן בעמדה שלי, לאחר שהבלם אורטיז עבר למכסיקו. זה מאוד מחמיא לי שאלופת ארגנטינה רוצה שאשחק בשורותיה. אני מחויב לקבוצה שלי בישראל, אבל ארצה לבחון את האפשרויות בנוגע לאסטודיאנטס והאפשרות לשחק באלופת ארגנטינה קוסמת. העניין הוא בין הסוכנים. אני עצמי פתוח לשמוע הצעות, למרות שבישראל רוצים שאמשיך בחיפה".

אולארה גם התייחס בראיון לקדנציה הקודמת שלו, בקבוצת אינדפנדיינטה: "באותה תקופה לא היה לי מספיק ניסיון בכל העניינים הכלכליים, אבל מה שיפה בכדורגל שהוא אף פעם לא סוגר דלתות. אני לא פוסל את האפשרות לחזור לארגנטינה ומחמיא לי שהצלחתי להשאיר רושם חיובי שם".

ברוסיה ממשיכים להיערך לקראת המשחק הראשון באופ"א

ראש ממשלת צפון אוסטיה, ניקואלי חלינצוב, אשר לקח תחת חסותו את הכנות העיר וולדיקווקאז לקראת המשחק התייחס הבוקר (שבת) בראיון לתקשורת הרוסית לקצב התקדמות ההכנות למשחק ולאירוח לו יזכו שחקני ואוהדי האלופה הישראלית.

"ההכנות מתקדמות על פי המתוכנן", אמר חלינצוב, "אנחנו מחליפים את התאורה באצטדיון, משפצים את חדרי ההלבשה וחלק מהיציעים. משטח הדשא נמצא במצב מצוין ואנחנו מפעילים חימום תת קרקעי בעת הצורך. בעיר ביקרו כבר נציגי מכבי חיפה וכן נציגי צסק"א והתאחדות הכדורגל הרוסית. כולם היו שבעי רצון ממה שראו, במיוחד מאמן צסק"א ואלרי גזאייב, שראה את איכות המשטח באצטדיון. העבודות במתקן יסתיימו במלואן בפרק הזמן שבין ה-5 ל-10 בפברואר".

כשנשאל ראש הממשלה היכן ימוקמו שחקני הקבוצות ואוהדיהן ענה: "צסק"א תשוכן במתקן האימונים של הקבוצה המקומית 'אלניה'. מכבי חיפה תשוכן במלון "וולדיקוואז", ואילו האוהדים הישראלים בשני בתי מלון נוספים. משלחת של מכבי חיפה שביקרה כאן קיבלה בחיוב את כל התנאים". אגב, מי שייקח חסות על מכבי חיפה ואוהדיה בזמן שהותם בעיר, הוא ארגון יהודי בצפון אוסטיה העונה לשם 'שלום'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully