וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול עונה לקלדרון

19.1.2007 / 19:44

הקפטן לא היה מרוצה מהעובדה שהנשיא נכנס בכל מה שזז בריאל מדריד בהרצאה באמצע השבוע. בלטי: "אני ממשיך בבארסה"

חלוץ ריאל מדריד, ראול, עונה לנשיא הקבוצה, רמון קלדרון. האחרון הרצה השבוע בפני סטודנטים במדריד ונכנס בכל מה שזז בקבוצה.

הקפטן אמר היום: "הנשיא הוא הנשיא והוא יכול לדבר מתי שבא לו, אבל הדברים שהוא אמר יצרו הרגשה לא נעימה ואני לא חושב שזה היה ראוי". בין הקורבנות של קלדרון באותה הרצאה היה גם דייויד בקהאם. ראול יצא גם להגנתו של האנגלי: "נאמרו עליו הרבה מאוד דברים, אבל הוא מקצוען גדול. יש בריאל שחקנים שסובלים מכל מיני בעיות, אבל הדבר הטוב ביותר הוא שהן ייפתרו ושנישאר ביחד".

בינתיים קלדרון יצטרך לפתוח את הארנק ולא רק את הפה, אחרי שריאל נקנסה בעקבות זריקת חפצים למגרש בזמן משחק הגביע מול בטיס. אחד מהקוונים במשחק אף נפגע בידו מבקבוק פלסטיק.

בלטי טוען שיישאר בברצלונה

מגינה הברזילאי של ברצלונה, ג'וליאנו בלטי, שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב, טוען שהוא יאריך את חוזהו בקבוצה, למרות שמועות שקשרו אותו עם מעבר למילאן. "אני נשאר פה", הודיע בלטי, "בארסה הגישה לי הצעה לחידוש החוזה וקיבלתי אותה. אחי ינחת בשבוע הבא כדי לסיים את התהליך".

* שחקן אתלטיק בילבאו, פרננדו אמורביאטה, לא יוכל לשחק במדי נבחרת ונצואלה, המדינה בה נולד. אמורביאטה שיחק בנבחרת ספרד עד גיל 19 ובכך החמיץ את ההזדמנות. "לא חשבתי שתהיה איזשהי בעיה", סיפר השחקן שיכול לשחק בבילבאו בזכות הוריו הבאסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully