וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מוריניו צריך קסדה

20.1.2007 / 18:55

צ'ך חזר עם מגן ראש, אבל ליברפול גברה על צ'לסי 0:2 וצימקה ממנה את הפער ל-5. ניוקאסל-ווסטהאם 2:2, מידלסברו-בולטון 1:5

המחזור ה-24 בליגה האנגלית בדרך ויחד איתו שני משחקי ענק. לטובת האנגלופיל המצוי ואוהדי הכדורגל האדוקים של הממלכה, ההתאחדות האנגלית חילקה את הארועים ליומיים, וכך ארסנל תארח את מנצ'סטר יונייטד רק ביום ראשון.

היום (שבת) אירחה ליברפול את המיליארדים של צ'לסי לקרב ענקיות, כשהכותרת היא החזרה של פטר צ'ך למגרשים. אבל מהר מאוד נשכח השוער הצ'כי, והקסדה בולמת הזעזועים לראשו, וליברפול יצאה מאנפילד עם 0:2 בכיס. כעת הכחולים קרובים יותר לליברפול (חמש נקודות) מאשר למנצ'סטר יונייטד (6, ולה משחק חסר). הבעיות של ז'וזה מוריניו בצ'לסי עשויות להפוך לגדולות עוד יותר אם הפורטוגלי לא יצליח לשנות את המומנטום של קבוצתו. הקסדה של צ'ך נמצאת בהיכון.

יוסי בניון ו-ווסטהאם חזרו בשלום (באופן יחסי) מניוקאסל, שם סיימו בתיקו 2:2. בולטון, לעומת זאת, לא התאוששה מפסטיבל בן חיים, והובסה במידלסברו 5:1.

ליברפול - צ'לסי 0:2

קצת אחרי הצ'ולנט של הצהריים נפתח לו אחד המשחקים המרתקים של העונה, בצורה מרתקת. הפעם הראשונה שצ'ך נגע בכדור הוא נאלץ להוציא אותו מהרשת, כשדרק קאוט קיבל כדור ארוך סטנדרטי בדקה הרביעי, הטעה בנגיחה את פריירה, ובאחד על אחד עם האיש והקסדה ולא חס עליו בדרך ל-0:1. בדקה ה-19 הרחיק ג'רמי, הבלם השני של הקבוצה עם הקו האחורי הפצוע, הישר לרגליו של ג'רמי פנאנט. האנגלי הניף את רגל ימין ושלח בומבה מהסרטים למשקוף ופנימה, ואיזה מסכנים הצ'כים.

בצל המאבקים במערב לונדון בין רומן אברמוביץ' לז'וזה מוריניו נקלע אנדריי שבצ'נקו, שפתח על הספסל ועלה למגרש רק בדקה ה-75. אין ספק שהפרוטקציות של האוקראיני עם הבוס הן אלו שגרמו לכך שהחלוץ המזדקן תפס את מקומו בסגל של הכשרון העולמי העולה בן סהר.

ניוקאסל - ווסטהאם 2:2

המגפייז הובסו באמצע השבוע 5:1 בבית על ידי ברמינגהאם מליגת המשנה במסגרת הגביע, ושחקניו של גלן רודר לא הרשו לעצמם לאכזב שוב את אוהדיהם. בדקה ה-22 זה נראה רע מאוד מבחינת ניוקאסל, כשהאורחים מלונדון עלו ליתרון 0:2 משערים של קרלטון קול (18) ומרלון הרווד (22). מילנר (45) הוריד את המארחת למחצית בפיגור 2:1, לפני שסולאנו (53) השווה בפנדל ל-2:2, ושחרר קצת מהלחץ בסט. ג'יימס פארק. בלם הרכש קאלום דאבנפורט, שעבר מטוטנהאם, שיחק, בישל שער ואף כבש אחד בנגיחה, שנפסל. 90 דקות לא רעות גם ליוסי בניון, אבל הפטישים עדין מתחת לקו האדום.

מידלסברו - בולטון 1:5

טל בן חיים יקווה שמוריניו לא ראה את המשחק הזה, כי ההגנה של הוונדררס ספגה רביעייה משפילה כבר במחצית הראשונה, ומרכז ההגנה של אלרדייס היה רחוק מלהשביע רצון. שער עצמי של גארי ספיד (6) פתח את החגיגה למידלסברו, ואז שאבייר (10), וידוקה (23) ודונינג (43) הפכו את זה לתבוסה מביכה. נולאן צימק בדרך (25), אבל שער נוסף של וידוקה (84) חתם את ההשפלה.

בורו עם ניצחון שלישי ברציפות, שמשחרר אותם קצת מהתחתית. בולטון צריכה לחזור להתעסק בכדורגל אמיתי, על הדשא, ולא בשוק ההעברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פולהאם - טוטנהאם 1:1

הקבוצה של מרטין יול לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ברציפות (מהם הפסידה שניים), וגם היום שער בדקות הסיום מנע ממנה הפסד מביך נוסף.

היידר הלגוסון משורות המקומיים הורחק בדקה ה-56, אבל זה לא מנע מוינצ'נזו מונטלה, שפורח מאז עבר לקבוצה האנגלית להבקיע בדקה ה-84. פסקאל שימבונדה איזן 4 דקות לאחר מכן.

פורטסמות - צ'רלטון 1:0

חם בתחתית באנגליה. הניצחון המפתיע של צ'רלטון, משער של אמדי פייה בדקה ה-77, סיבך עוד יותר את הסיפור למטה, ויכול להיות שבקצב הזה אלן פארדיו המושמץ עוד יוכתר כ"מאמן העונה".

משחקים נוספים

אסטון וילה - ווטפורד 0:2
לוילה: גאבין מהון 86 עצמי, גבריאל אגבונלאחור 90.

רדינג - שפילד יונייטד 1:3
לרדינג: שיין לונג 44, אויזה דה לה קרוז 50, סטיבן האנט 70. לשפילד: כריסטיאן נייד 77. קית' גילספי הורחק בדקה ה-55.

מנצ'סטר סיטי - בלקבורן 3:0
לרוברס: מורטן גאמסט פדרסן עם צמד בדקות 44 ו-61. מאט דרבשייר, 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully