וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: משה מישאלוב במקום שרן ייני בהרכב

לי בוץ

19.1.2007 / 15:52

לרשותו של מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, עומד סגל מלא לקראת המשחק מול בני יהודה. הקשר, שנעדר מהמשחק עם מכבי פ"ת, צפוי לפתוח

הצהובים ממשיכים בהכנות למשחק מול בני יהודה ביום ראשון, וגם הבוקר (שישי) סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן אלי כהן.

בדומה לאימון הערב אמש, גם היום הרבה המאמן להעיר לשחקניו במהלך המשחקונים הפנימיים, ונתן דגשים לקראת המפגש מול חניכיו של ניצן שירזי. טברטקו קאלה, שלא התאמן באופן סדיר השבוע, ערך ביומיים האחרונים אימונים מלאים והוא יפתח בין הקורות של הצהובים ביום ראשון.

על פי האימונים האחרונים נראה כי מושיקו מישאלוב, שלא פתח במשחק מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר מאחר והיה חולה, יחזור להרכב הראשון על חשבונו של שירן ייני הצעיר. לעומתו, משה ביטון, שכבש שער בגביע הטוטו מול הרצליה, ימשיך לחכות להזדמנות על הספסל, בעוד שיוסי שבחון, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה בשבוע שעבר, יקבל את הקרדיט מהמאמן גם הפעם.

מחר אחר הצהריים תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת הדרבי התל אביבי הקטן. כרטיסי הנוער למשחק כבר אזלו, אך מכירה של כרטיסים רגילים תימשך במהלך סוף השבוע בקרית שלום.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, אבי נמני, מושיקו מישאלוב, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ'.

מכבי תועמד לדין בגין נהמות גזעניות של אוהדיה

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט בצעד חריג להעמיד לדין משמעתי את מכבי ת"א בגין נהמות גזעניות של אוהדיה במשחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה שהתקיים ביום רביעי האחרון (3:3)

השופט חלים זטמה, ששפט באותו משחק בבלומפילד, ציין בדו"ח השיפט כי "בדקה ה-35 החלו חלק מאוהדי מכבי ת"א לקרוא בנהמות גזעניות לעבר שחקנה הזר של מכבי הרצליה, יניק קאמנמן". בעקבות הדו"ח צפויים הצהובים לספוג קנס כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully