וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי שוב נגד הפיינל פור

שגיא ניר

19.1.2007 / 14:19

שמעון מזרחי הציע לחזור לשיטת הפלייאוף, במקביל להצעת אבנר קופל לביטול הסיבוב השלישי. אין החלטה לגבי החוק הרוסי

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה היום (שישי) ישיבה חגיגית בקצרין, אך לא הגיעה להחלטות גורפות לגבי שינויים במבנה הליגה או לגבי החוק הרוסי.

הסוגייה העיקרית של השבוע האחרון, זו של יום המשחקים, נפתרה על ידי החזרת משחקי המחזור ליום ראשון, כפי שפירסמנו אתמול בוואלה! ספורט. על פי הפורמט החדש, ישוחקו ביום ראשון ארבעה משחקים, כאשר אחד ישוחק בשעה 19:00 וישודר בספורט 5, ושלושת האחרים ישודרו בערוצים בתשלום של צ'רלטון וישוחקו ב-19:05, 19:10 ו-20:50. ביום שני ישוחק משחק ההשלה של המחזור, אך נכון לעכשיו לא ברור אם הוא ישודר כלל.

הכותרת המרכזית מהישיבה היתה הצעתו של יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לבטל את שיטת הפיינל פור, ולחזור לשיטה הישנה של סדרות הפלייאוף. מזרחי, שהתנגד בתוקף לשיטה מאז שהתקבלה לפני יותר משנה, ביצע את המהלך במסגרת הדיונים בשינוי שיטת המשחקים. במקביל, עלתה הצעתו של יו"ר המנהלת אבנר קופל לביטול הסיבוב השלישי והוספת סדרת רבע גמר פלייאוף שתקדם לפיינל פור, אך זו עשויה להתקבל רק במידה וליגת העל תגדל בעונה הבאה ל-12 קבוצות.

בישיבה נידונו גם נושא שינוי מספר הזרים בקבוצות, וקופל ומזרחי הוסמכו לנהל את המשא ומתן מול ארגון השחקנים, המתנגד להצעת יו"ר המנהלת להגדלת מספר הזרים על המגרש משלושה לארבעה. במנהלת עלו במהלך העונה טענות רבות על כך שהחוק הרוסי גרם לעליה במחירי הישראלים, ולמהלך של קופל מצטרפים רבים מיושבי הראש של הקבוצות, אך הסיכוי שיבוטל כליל נמוך.

קופל, מזרחי ויו"ר גליל עליון חיים אוחיון הוסמכו לניהול המשא ומתן על זכויות השידור של הליגה, שייפתח בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully