וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל פ"ת: האדומים חוששים

הפועל פ"ת לא ניצחה קרוב לשלושה חודשים, אבל לאחרונה הציגה יכולת טובה, שמדאיגה את יצחק שום וחניכיו. אוגבונה ייעדר

שקט תעשייתי הפך לאחרונה מצרך נדיר בהפועל פתח תקוה. אחרי שהעימות המתוקשר בין מאמן הקבוצה אייל לחמן לקשר עידן סרור שכח, צץ השבוע ציון דלל, אשר יחד עם חבר מרעיו ניסה לרכוש זכויות הניהול של המועדון. השמועות לגבי מעמדו של המנהל והצוות הניהולי בוודאי לא תרמו למצב רוחם של אלה, אך הכחולים יכולים לצאת מעודדים מתוצאת התיקו (2:2) שהשיגו ביום רביעי מול מכבי חיפה, במסגרת גביע הטוטו.

חלוצי הקבוצה אלנתן סלמי ושמעון אבו חצירה כבשו מול חיפה, ויחד עם כושרו המצוין של מוטי קקון, ינסו במלאבס לשכוח את ההחמצות מסמרות השיער מהמשחק מול בני יהודה (0:0) במחזור הקודם. מעודדת מיכולתה בשני המשחקים האחרונים, תנסה הפועל פ"ת להפתיע את הפועל ת"א הלא יציבה (שבת, 19:15) בבלומפילד ולהשיג ניצחון ליגה ראשון מאז ה-28 באוקטובר 2006.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; יפתח הררי, צ'קה גאדיאגה, מיקל מרסגיליה, יניב לוזון; שמעון אבו חצירא, מוטי קקון.

שום: "אלו המשחקים הקשים באמת"

בהפועל ת"א מקווים להתאושש מחר (שבת, 19:20) מטראומת קרית אליעזר ולהמשיך את היכולת הטובה מהמחצית השנייה שהציגו חניכיו של יצחק שום בחיפה. עם זאת, האדומים לא מקלים ראש ביריבה ויודעים כי הפועל פ"ת קבוצה מסוכנת. "המשחקים מול הקבוצות הקטנות הם המשחקים הקשים באמת", אמר שום לשחקניו באסיפת הקבוצה וביקש מהם להיות עירניים ולהיזהר משאננות.

מהאימון המסכם של האדומים הבוקר (שישי) נעדר החלוץ איבזיטו אוגבונה החולה, שלא התאמן גם אתמול. זו הפעם השלישית החורף שאוגבונה סובל מהמחלה והוא לא יכלל בסגל למשחק מחר. מי שיחליף אותו בהרכב הוא גילי ורמוט, שיסגור מעגל לאחר שאיבד את מקומו ב-11 הפותחים לאוגבונה גם כן בשל מחלת השפעת שמנעה ממנו לשחק בליגה מול מכבי הרצליה.

בהגנה מתלבט המאמן בין רמי דואני ליוסי ביטון, מה שאומר שואליד באדיר ימשיך לאייש את הקישור. שביט אלימלך, שאתמול נראה היה כי גם הוא מפתח סוג של מחלה, ערך אימון מלא והוא יפתח בין הקורות של הפועל ת"א.

החלוץ הצ'יליאני, מנואל ניירה, הגיע הבוקר לאימון השני שלו בוולפסון, ובדומה לאתמול, גם היום הלהיב ניירה את מעט האוהדים שהגיעו לצפות בו. החלוץ טרם חתם על החוזה בהפועל ת"א, זאת מאחר ואמש הוא שלח את הטיוטה לעורך דינו בצ'ילה על מנת שיעבור על הפרטים בפעם האחרונה. בתחילת השבוע הבא צפויה להתקיים החתימה המיוחלת ואם לא ירשמו אירועים חרגים במהלך סוף השבוע, הצ'יליאני יערוך את הופעת הבכורה שלו באדום כבר ביום חמישי הקרוב בטורניר אברמוביץ'.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, יוסי ביטון (רמי דואני), יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, ברוך דגו, סלים טועמה, גילי ורמוט, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully