וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בן חיים חוזרת לחיים

19.1.2007 / 19:43

ההפשרה בגזרת מוריניו-אברמוביץ' עשויה להוביל למעבר של הבלם לצ'לסי. מחמאות לבן סהר באנגליה. ג'ונסון נעצר בחשד לגניבת אסלה

אחרי שכבר נראה היה שעסקת העברתו של טל בון חיים לצ'לסי ירדה מהפרק, ייתכן כי הבלם הישראלי ימצא את עצמו בסטמפורד ברידג' עוד העונה.

לאור הפשרה במתיחות בין המנג'ר ז'וזה מוריניו והבעלים רומן אברמוביץ', נראה כי האחרון עשוי לפתוח את הכיס ולהקצות לפורטוגלי את הסכום המבוקש, 3.5 מיליון פאונד, עבור כרטיסו של בלם בולטון. במקביל, הודיע מוריניו שיישאר בקבוצה עד תום חוזהו ב-2010.

משה הרוש, הארץ, מוסיף:

דקל קינן היה מועמד להצטרף לבולטון האנגלית כחלק מעסקת מכירתו של טל בן חיים לצ'לסי.

בולטון מערימה קשיים על שחרור השחקן לקבוצה של מוריניו, בעיקר בשל העובדה שאין לה שחקן ראוי שיתפוס את מקומו של בן חיים. "אין לנו אפשרות כספית להביא שחקן שידמה לבן חיים כרגע, נוכל לוותר עליו עכשיו רק אם תמורת הסכום שנקבל עבורו נמצא מחליף הולם", הסביר אתמול המנג'ר סם אלרדייס.

בניסיון לקדם את העסקה הציע בן חיים לאלרדייס את בלם מכבי חיפה והנבחרת הצעירה, דקל קינן. בולטון החלה לאסוף פרטים על קינן, הביעה עניין ואפילו התכוונה לשלוח נציג שיעקוב אחריו בליגה.

"היו דיבורים על עסקה כזו", אישר פרקליטו של קינן, עו"ד דן חי, "גם דיוויד אבו סיפר עליו לבולטון, אבל זה ירד מהפרק כי דקל לא יכול לשחק בפרמייר-ליג". בולטון ויתרה על קינן כשהבינה כי לא יקבל אשרת עבודה מכיוון שאין לו דרכון אירופי (כמו בן סהר) או הופעות בנבחרת הבוגרת.

הבן המבטיח

בכתבה על כשרונות צעירים ב"סאן" הבריטי, מוזכר בן סהר כאחד משחקני העתיד של צ'לסי לצד החלוצים מירוסלב שטוך הסלובקי (17) וסרג'יו טיירה הספרדי (16). ברשימה מופיעים גם סקוט סינקלייר המושאל לפליימות ומייקל וודס בן ה- 16.

לפי הכתבה יעבור זמן רב עד שצ'לסי תשתווה לארסנל בכמות שחקני האקדמיה לנוער שעולים לבוגרים. חצי מההרכב של ארסנל מבוסס על שחקנים כאלה ועוד תריסר מחכים להזדמנות.

גלן ג'ונסון - גנב אסלות

מגן-בלם פורטסמות, גלן ג'ונסון, נעצר על ידי המשטרה ונקנס אחרי שניסה לגנוב אסלה מחנות למוצרי אמבטיה. ג'ונסון הגיע לחנות ביחד עם חברו, חלוץ מילוול, בן מיי והשניים ניסו לפלח החוצה אסלה.

דובר מטעם המשטרה אמר: "משטרת קנט עצרה שני בני 22 בחשד לניסיון גניבה. שניהם נקנסו ב-80 פאונד". ג'ונסון מושאל לפומפי מצ'לסי, אליה הגיע בקיץ 2003 אחרי שעבר מווסטהאם תמורת כ-6 מיליון ליש"ט.

אם לא די בכך, שחקן נוסף של פורטסמות, לומאנה לואה לואה, נעצר אף הוא. החלוץ הקונגולזי לא גנב כלום, אבל היכה אדם ונעצר באשמת תקיפה. זוהי הפעם השנייה בחודשים האחרונים בה לואה לואה נעצר בחשד לעבירה כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully