וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודחה מהגביע הספרדי

18.1.2007 / 23:40

נפרדה ב-1:1 ביתי עם קבוצתו של לואיס פרננדז, בטיס, וסיימה את דרכה במפעל עקב שער החוץ שספגה. מילאן הפסידה לארצו, אך העפילה לחצי

ריאל מדריד ומאמנה פאביו קאפלו ממשיכים לטבוע בצרות. היום (חמישי) שיחקה הקבוצה את משחק הגומלין בשמינית גמר הגביע הספרדי נגד קבוצתו של לואיס פרננדז, בטיס סביליה, סיימה בתיקו 1:1 והודחה מהמשך המפעל.

הלבנים הגיעו לסנטיאגו ברנבאו אחרי שבמשחק הראשון סיימו בתיקו 0:0 ופתחו עם גאגו והיגואין בהרכב. רוביניו פרץ את הסכר עם שער בדקה השישית, אבל דאני הישווה בדקה ה-37. הלבנים היו חייבים לנצח כדי לעלות אחרי התיקו בחוץ, אך כשלו ונפלו.

כעת יוכלו קאפלו וחניכיו להתרכז במרוץ לתואר הספרדי ובליגת האלופות. בטיס, שמרכזת את כוחה בהישארות בליגה, ממשיכה לרבע הגמר.

ארצו הקטנטונת

אחרי שאת הסקודטו כבר איבדה, יכולה מילאן לנסות ולזכות בגביע האיטלקי. אבל בעונה כל כך רעה, קשה לעשות קסמים. הרוסונרי בסוף העפילו לחצי הגמר, אבל עם הרבה מזל. בשלב הבא מול רומא זה לא יספיק.

מילאן יצאה למשחק גומלין בשלב רבע הגמר נגד ארצו מתחתית ליגת המשנה והפסידה 1:0. פלורו פלורס כבש את שער הניצחון לטובת המקומיים בדקה ה-53. לאנצ'לוטי היה יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בסאן סירו והרוסונרי יכולים לנשום לרווחה עם עלייה לחצי הגמר.

* במשחק חוזר של הסיבוב השלישי של הגביע הסקוטי ניצחה היברניאן את אברדין 1:4.

להיברניאן: פלטשר 13, סטיוארט 45, בנחלון 47 ו-56. לאברדין: ניקולסון 10.

* במשחק ידידות בינארצי גברה נבחרת אקוודור על נבחרת שבדיה 1:2. לאקוודור: וקה 16, טנוריו 25. לשבדיה: פריקה 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully