וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שתיים רבות, השלישית זוכה

יואב ויכסלפיש

20.1.2007 / 19:23

הפועל באר שבע נפרדה ב-1:1 עם הפועל עכו, סכנין השוותה בדקה ה-90 ל-1:1 מול אשקלון. המשחק בין נצרת עילית לבני לוד הופסק

המחזור ה-17 בליגה הלאומית נפתח אמש (שישי) עם שני משחקים, אך ללא שערים. הפועל ירושלים אירחה את אחי נצרת וסיימה עימה בתיקו. וכך גם הפועל רעננה ועירוני רמה"ש. היום (שבת) הפועל באר שבע והפועל עכו, שהתעמתו ביניהן, לא רצו ככל הנראה לשבור את מסורת השבת וגם נפרדו בתיקו, אולם עם כיבושים, 1:1. המנצחת הגדולה מהתיקו היא עירוני קרית שמונה, שנשארת במקום השני. ביום שני היא תנעל את המחזור במשחק נגד הפועל חיפה.

בני סכנין שוב לא ניצלה את ההזדמנות לברוח מיריבותיה, אחרי שסיימה ב-1:1 מול הפועל אשקלון בדוחא. במשחק נוסף יתמודדו נצרת עילית ובני לוד.

הפועל ירושלים - אחי נצרת 0:0

עוד קרב תחתית חיכה לשחקנים של מישל דיין, שנאלצו להסתדר בלעדיו בגלל עונש בוועדת המשמעת של שני משחקים בחוץ. אבי מלכה שוחרר השבוע מהקבוצה בגלל תקרית עם דיין.

בנצרת החתימו השבוע את השוער קובי שאלו לשנתיים וחצי והזימו שמועות על מעברו להכח. המשחק הסתיים ללא שערים ובהצטיינותו של שאלו. ירושלים אחרונה עם 12 נק', נצרת עלתה זמנית מעל לקו האדום עם 18.

הפועל רעננה - עירוני רמת השרון 0:0

משחק בין שתי קבוצות, שמדי עונה רק רוצות להישאר, ועל הדרך מפתיעות פה ושם. רעננה הוציאה תיקו מסכנין בשבוע שעבר. רמת השרון עשתה דבר דומה לקרית שמונה. היום הן נפרדו בתיקו 0:0, ושתיהן נשארו במקום טוב באמצע.

הפועל ב"ש - הפועל עכו 1:1

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש שתי קבוצות שמתחרות, לפחות זמנית, על המקום השני המוביל לליגת העל.

הקבוצה של לנדאו, שאירחה את המשחק בוסרמיל, סובלת מחוסר יציבות משווע ביכולתה. עכו הגיעה למשחק עם 13 נקודות מ-15 אפשריות בסיבוב השני ובמומנטום מצוין, שהעניק לה את המקום השלישי.

האורחים היו הראשונים לעלות על הלוח עם שער של אלכס לויט, שקיבל כדור מצוין ממבה אדק והכניע את אסי רחמים. אבל כרבע שערה לאחר מכן בעט יחיאל צגאיי כדור חופשי נהדר היישר לחיבורים של דודו גורש, שוער עכו והישווה. המקומיים מסיימים משחק שלישי רצוף ללא ניצחון ומאבדים קצת גובה במאבק הצמרת.

מי שהכי הרוויחה מהתיקו היא קרית שמונה, שנשארה במקום השני עם מספר נקודות זהה לעכו, אך עם יחס שערים טוב יותר. ביום שני היא תוכל להגדיל את הפער לשלוש כשתצא לקרית אליעזר שם תתארח אצל הפועל חיפה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בני סכנין - הפועל אשקלון 1:1

אולי מעצר הבית של השוער מאיר כהן, בגלל החשד למעורבותו בהטיית משחקים, מנע מהקבוצה של אלישע לוי לברוח מיריבותיה. ניר נחום הדהים את הצופים בדוחא כשהעלה את האורחים מהתחתית ליתרון בדקה ה-78, אבל שחקן הרכש אופיר חלוואני השווה בדקה ה-90, ומנע סנסציה.

נצרת עילית - בני לוד - הופסק

שתי הקבוצות נמצאות רק נקודה מעל לקו האדום ושתיהן היו עלולות לרדת מתחתיו בתום המחזור. המשחק נפתח ובמצב של 1:1 (סימנטוב לנצרת, אבו אנזה לבני לוד) הופסק עקב ערפל כבד ששרר במגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully