וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-נתניה: תמיר כהן צפוי לפתוח בהרכב

רומן רוזנבלט

20.1.2007 / 12:51

הקשר החדש של עטר אמור למלא את מקומו של אופיר חיים הפצוע. אסמואה הגנאי נחת וייבחן השבוע. הולצמן ייעדר אצל הדולפינים

מכבי נתניה קיימה אתמול (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מול מ.ס אשדוד בשבת. אופיר חיים הפצוע נעדר מהאימון ומי שתורגל במקומו הוא הרכש תמיר כהן, שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. עם זאת, גם שי בירוק מועמד לפתוח בהרכב וראובן עטר יחליט על כך בסמוך למשחק.

דלה ימפולסקי מקבוצת הנוער חזר להתאמן עם הבוגרים. אורי אוזן, שריצה את עונש ההרחקה שלו במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע, יחזור להרכב של עטר ויפתח.

החלוץ אמיר חלבי שהתאמן בקבוצה ביומיים האחרונים, הוחתם היום בקבוצה לשתי עונות וחצי. השחקן, שיירשם בהתאחדות לכדורגל ויעבור בבקרה התקציבית, יהיה בסגל הקבוצה לקראת המחזור הבא.

בשל פניות רבות מצד אוהדי הקבוצה שקראו להנהלת נתניה לפעול בגלל החשש להתנהגות אלימה מצד אוהדי אשדוד בשבת, שוחח מנכ"ל הקבוצה, קובי בלדב, עם הנהלת אשדוד, שהבטיחה כי לא יאונה כל רע לאוהדי נתניה.

מאמן הקבוצה ראובן עטר אמר לקראת המשחק: "אין ספק שאשדוד היא קבוצה טובה, בטח בבית. מדובר בקבוצה אטרקטיבית. אנחנו מבחינתנו רוצים להיצמד לקבוצות שמעלינו ובשביל זה אנחנו צריכים לנצח. אני מאמין שמגמת השיפור תימשך ואני שמח לראות שהקהל הנפלא שלנו, בא אחרינו ומלווה אותנו לכל משחק".

החלוץ הגנאי אלכס אסמואה, שאמור היה להגיע לישראל ביום שלישי האחרון, נחת לפנות בוקר וכעת הוא שוהה בבית מלון בנתניה. כזכור, במהלך השבוע בוטלה הגעתו של השחקן לאחר שסוכנו דדה חדד טען כי אינו חש בטוב וכי קיימת סבירות שהוא נדבק במלריה. אולם אתמול (שישי) התקבלו תוצאות בדיקות הדם שקיים השחקן והתברר כי הוא סובל מעייפות שנבעה מהעובדה ששיחק שלושה משחקים בשבוע אחד. הוא ייבלן השבוע


הרכב משוער: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אמיר טגה (שי בירוק), זנו בונדאה, תמיר כהן, אודובה אוקוצ'ה, איתי שכטר.

עוד שבוע בלי הולצמן

במ.ס. אשדוד עדיין לא נרגעו הרוחות מהחלטת בית הדין להרחיק את המאמן אלון חזן לשלושה משחקים. הקבוצה לא יכולה לערער על חומרת העונש מאחר שמדובר בפחות מחמישה משחקים בחוץ אבל ראשיה יבקשו דיון חוזר בשבוע הבא בנימוק שחזן לא נכח בדיון הראשון שלשום (רביעי) בגלל משחק גביע הטוטו.

חזן ממתין בדריכות לשבוע הבא ואת הקבוצה ידריך מהספסל עוזר המאמן שמואל בוכריס. חזן: "אני אעמוד מאחורי הגדר ואתן הוראות. לאחרונה הנמיכו אצלנו את הגדר אז לדיינים יהיה הכבוד לראות אותי שם".

אשדוד תיאלץ להסתדר שבוע נוסף בלי שי הולצמן, שחזר רק היום לאימונים, ואת מקומו יתפוס ינון ברדה או משה בן לולו, חלוץ קבוצת הנוער. עידן מליחי לא יהיה בסגל בגלל הפציעה בקרסול בגביע הטוטו, שתשאיר אותו לפחות חודש בחוץ. לעומתו אייל אלמושנינו יהיה כשיר למרות שלא התאמן בתחילת השבוע בגלל מתיחה.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו: יניב עזרן, ינון ברדה (משה בן לולו), עידן שריקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully