וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פלדג'ר מתקרב לנהריה

18.1.2007 / 19:29

הגארד שוחרר משורות צסק"א סופיה עקב בעיות משמעת. ברקוביץ': "הוא שחקן אהוב ומוכר בנהריה, ובהחלט אחד המועמדים לחיזוק"

הנהלת צסק"א סופיה החליטה לחתוך הערב (חמישי) את אדריאן פלדג'ר (30, 1.93 מ') משורותיה, עקב מה שהיא מכנה בעיות משמעת שפוגעות בקבוצה, וקנסה את השחקן בסכום של 40 אלף יורו. הגארד הגיע בתחילת העונה לקבוצה הבולגרית יחד עם המאמן יעקב ג'ינו ותרם 16.6 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים ב-14 משחקיו בליגה הבולגרית. ביורוקאפ קלע הגארד בממוצע 10.5 נקודות בשישה משחקים.

מי שמאוד מתעניינת במהלך הזה, היא קבוצתו של פלדג'ר בעבר, עירוני נהריה, המחפשת שחקן חיזוק נוסף לקבוצה. "יש לו עדיפות משום שהוא אהוב על הקהל ומכיר את העיר", אמר מיקי ברקוביץ', "יש לנו עוד מועמדים לחיזוק, והוא בהחלט אחד מהם". בנהריה טרם החליטו אם לצרף זר חמישי עד סוף העונה, או שחקן אשר יחליף את הפורוורד הפצוע ג'ף גריר (27, 1.95 מ'). שיחרורו של פלדג'ר מסופיה מקצר משמעותית את דרכו לעין שרה, במקרה שנהריה אכן תגיע לסיכום עימו ותהיה מעוניינת בשירותיו.

פלדג'ר החל את דרכו בנהריה בעונת 2001/02, כשעוד היתה בליגה הלאומית. יחד עימה עלה הגארד לליגת העל והובילה עד לתואר סגנית האלופה, בתום עונת 2002/03. גם באירופה רשמו הצדדים הישגים כשהעפילו פעמים לשלב רבע גמר היורוקאפ. בשלוש שנותיו בליגת העל כשחקן נהריה, העמיד פלדג'ר ממוצע של 15.8 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. אשתקד, שיחק פלדג'ר חמישה משחקים במדי אליצור אשקלון, תחת מי שמאמן היום את נהריה, אריאל בית הלחמי, לפני שעזב את הקבוצה וחתם בקבוצה קוריאנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully