וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: רמה"ש בשמינית, רמלה כמעט חוללה סנסציה

18.1.2007 / 20:22

אנדה ניצחה את לאון ומחקה את ההפרש מהמשחק הראשון כדי להעפיל. אליצור רמלה ניצחה את ברצלונה בחוץ, אך לא בהפרש מספיק. הפועל ת"א גם הודחה

אנדה רמה"ש יכולה לרשום וי גדול ברשימת המטלות של העונה שלה לאחר שהעפילה לשלב שמינית הגמר של גביע היורוקאפ. הקבוצה ניצחה היום (חמישי) את אינקוסה לאון מספרד בתוצאה 51:72 בשלב ה-1/16 של המפעל.

סגנית האלופה הישראלית הזדקקה לניצחון ב-3 הפרש, אחרי שהפסידה במשחק הראשון 68:66, אבל ההפרש היום לא שיחק תפקיד מבחינתה.

חניכותיה של אוסטפלד פתחו טוב ותפסו את ההובלה מפתיחת המשחק. בסוף הרבע הראשון הן הובילו בהפרש הדרוש, 15:19. הספרדיות לא התייאשו והשיבו פייט ברבע השני. אבל הישראליות בבליץ ברבע השלישי ניצחו אותו 4:17 כדי לפתוח פער מבטיח בדרך לשלב הבא. רמה"ש המשיכה להגדיל את ההפרש וחגגה בסיום.

הרבו לקלוע לרמה"ש: דיאנה ג'קסון עם 18 ו-14 ריבאונדים, ראדה וידוביץ' הוסיפה 15, קימברלי באטלר תרמה 13 ו-8 ריבאונדים, תמר מעוז 9. הרבו לקלוע לליאון: איזבל סאנצ'ז עם 14, לוסילה פסקואה ומריה אגילרה קלעו 7 כ"א.

בסיבוב הבא תפגוש רמה"ש את ברצלונה, ותנסה לנקום את הדחתה של רמלה על ידי הקבוצה הספרדית.

דינמו מוסקבה - הפועל ת"א 61:80

אלופת המדינה, הפסידה לרוסיות גם במשחק החוץ. האדומות העפילו לשלב ה-1/16 אחרי שסיימו במקום השלישי בבית, אך הוגרלו נגד הרוסיות החזקות ולא יכלו להן. במשחק הראשון הביסה דינמו מוסקבה בישראל את הפועל 107:60, כך שמשחק הגומלין היה לפרוטוקול בלבד.

גם היום התנהל המשחק בשליטה מוחלטת של הרוסיות, שהובילו לכל אורכו ולחצו על הדוושה ברבע האחרון כדי לפתוח פער גדול.

הרבו להפועל: ילנה מקסימוביץ' 18, טנשה רייט 14, שחר אלתרמן תרמה 9, הלן דרלינג ורוזלי מייסון הוסיפו 8 כ"א.

הרבו לדינמו מוסקבה: רבקה ברונסון הפציצה 20 נקודות וקטפה 10 ריבאונדים, אנט יקבוסון תרמה 14, נטליה וודופיאנובה הוסיפה 13 ו-7 ריבאונדים.

ברצלונה - אליצור רמלה 87:75

מוליכת הליגה הישראלית יצאה לבירת קטאלוניה ללא ציפיות, אחרי שהפסידה במשחק הראשון של שלב 1/16 בבית 91:72. אבל הישראליות שיחקו ללא רגשי נחיתות מול בארסה וכמעט עשו סנסציה ענקית. מוניק קורי הייתה נהדרת והובילה את רמלה עם 34 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בסוף זה נגמר בניצחון נאה, אך לא כזה שהבטיח עלייה.

רמלה פתחה מצוין את המשחק כשהיא מוליכה בסוף המחצית הראשונה 34:48. גם במחצית השנייה שמרו האורחות מישראל על פער סביר מהקטאלוניות כשלהפסקת הרבע השלישי הן ירדו בפער מדהים של 17 נקודות. רפיון במשחק הישראלי ברבע האחרון, נתן לספרדיות לחזור למשחק ולקזז ביתרון המפתיע.
דקה וחצי לסיום הובילה רמלה 83:69, אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. ברצלונה העפילה לשמינית הגמר. רמלה נפרדת לשלום.

עוד לרמלה: פלנט פירסון הייתה מצויינת עם 20 ו-10 ריבאונדים, סילביה הרננדז אסטבן תרמה 11. הרבו לברצלונה: נעמי מוסטירין עם 19, מיליאנה מוסוביץ' וקלי שומאכר קלעו 14 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully