וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - מכבי חיפה: מי יפתח מומנטום?

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

19.1.2007 / 16:53

שתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון וינסו ליצור רצף מוצלח. אלמדון יחליף את דוידוביץ' המורחק, בוקולי חוזר על חשבון דירסאו

מכבי חיפה קיימה אתמול (חמישי) אימון לקראת משחק הליגה נגד הכח עמידר ר"ג. לפני תחילת האימון, שוער הקבוצה ניר דוידוביץ' הסביר על התקרית שלשום (רביעי) במשחק גביע הטוטו מול הפועל פ"ת: "אני מעדיף שלא להיות ניזון מאמצעי תקשורת. כולם ראו את ההצגה של השחקן. אני לא יודע אפילו איך קוראים לו. אף פעם לא הורחקתי בקריירה שלי. השחקן קם יפה מאוד, כנראה שלא תפסתי אותו מספיק חזק. אני יכול להראות תמונות שהוא נגח. הראשים שלנו התקרבו, אך לא מעבר לזה".

"אני גאה על זה שהצלחתי להבליג והחזקתי את עצמי שלא להכניס לו באמת איזה מכה רצינית על הכניסה הפראית שלו. כל השאר היה הצגה. הכניסות שהיו במשחק הן בעיה חמורה בפני עצמה ואיגוד השופטים צריך לתת את הדעת על זה".

גם מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס לסוגייה: "אני לא יודע מה יקבעו בהתאחדות. אני מניח שהוא יוזמן לוועדת משמעת ומי שצריך להחליט יחליט. אני לא רוצה לנתח את העניין הזה. שחקנים צריכים לדעת להתמודד עם מצבים ששחקנים אחרים מתגרים בהם, וגוררים אותם להתנהגות לא נאותה. אנחנו, במכבי חיפה משתדלים כל הזמן לדעת להבליג. אנו בדרך כלל עומדים במבחנים האלה. לצערי בפעם הזאת ניר נגרר ושילם על זה בכרטיס אדום".

לוי התייחס לגבי ריבוי התקריות שבהן היו מעורבים שחקניו לאחרונה: "מכבי חיפה היא דוגמה טובה להתנהגות שחקנים. אני לא חושב שזה בסדר ושזה מה שאנחנו רוצים לראות, אבל את הדברים האלה מודדים לאורך זמן ובעניין הזה אנחנו בהחלט דוגמא טובה. יש פה צירוף של מקרים שלא מתאימים לנו ואני מקווה שלא יחזרו בעתיד. אני לא מאמין שניר יורחק להרבה זמן. גם לפי מה שראיתי בטלוויזיה זה נראה כמו פרובוקציה".

בעקבות הרחקתו של דוידוביץ', נדחה לעת עתה שחרורו של השוער המחליף תום אלמדון לקבוצה אחרת. מאמן הקבוצה אמר על השוער הצעיר: "הייתה אמורה להיות לי שיחה עם אלמדון. היא עדיין לא נעשתה ומן הסתם היא תתעכב בעוד מספר ימים ונצטרך לראות מה עושים. אני מאמין שההרחקה של ניר תהיה למשחק אחד, ואז לא תהיה בעיה לקבל החלטה בעניין של תום".

אחרי שסיימה בסיבוב הקודם בתיקו 3:3 מול הכח רמת גן, תפגוש האלופה את הסגולים בוינטר כשהשוער תום אלמדון (שעמד בשער במשחק הקודם) יעמוד בין הקורות גם הפעם. גם חבאייר דירסאו, שהורחק לשני משחקים, לא ישחק מול הכח. בשל כך מי שצפויים לשחק בקישור האחורי בשבת הם שאבייר אנדרסון וגוסטבו בוקולי, שחוזר בעצמו מעונש השעיה של צהובים. נראה כי אלן מסודי ושלומי ארבייטמן ימשיכו לקבל את הקרדיט אחרי הניצחון על הפועל ת"א.

רוני לוי קיים היום (שישי) שיחה אישית עם החלוץ עדן בן בסט, במהלכה הבהיר לו כי בשבוע הבא יקבל את התשובה לגבי שחרורו לקבוצה אחרת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי הרצליה כבר סיכמה עם השחקן ומחכה רק לשחרורו הרשמי מהאלופה.

הרכב משוער: תום אלמדון; אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, חיים מגרלשוילי (אדורם קייסי); שאבייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי (ליאור רפאלוב), שלומי ארבייטמן; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

בהכח חוששים מנפילה אחרי הרצליה

הכח חוזרת הביתה עם ניצחון חוץ בהרצליה בשבת שעברה והרבה תקוות להמשך מוצלח. הקבוצה שיחררה השבוע את ארז אליאב ותחפש חיזוק בצד ימין אחרי שגם אילן בכר שוחרר. גם הבלם אודי חנון, שלא שיחק העונה בליגה, כבר לא ילבש העונה את המדים הסגולים אחרי ששוחרר להפועל ירושלים.

אורי מלמיליאן בחן ביום שלישי בגביע הטוטו את שלושת הזרים, השוער גנאדי אלטמן והקשרים איברהים אטיקו ומילאן רדוביץ', אבל ההחלטות יתקבלו רק בשבוע הבא. בינתיים גם שוחרר מהקבוצה החלוץ היהודי-נורבגי דן אלברטו פלוס, שסיכם את תנאיו אבל סירב לחתום צעבר לעונה הנוכחית.

מלמיליאן יצטרך להתמודד עם חסרונם של שלומי אדרי (צהובים), דודי ליברמן (פצוע) וכנראה גם אבי תקוה, שנעדר השבוע מאימונים בגלל מחלה. תקוה: "בסיבוב הקודם השגנו ניצחון בודד ואחריו הגיעה נפילה. אסור שזה יקרה לנו שוב. ככל שהעונה מתקדמת המשחקים הופכים קשים יותר ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי להתרחק מהקו האדום"

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, איציק כהן, שוקי נגר: אדריאן גמאן, דניאל היידמן, יוסי רוזן, דן רומן, מנור חסן: מור גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully