וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאבלירס בעקבות שאראס?

18.1.2007 / 17:10

דיווחים בקליבלנד טוענים שהקבוצה עשויה לעשות נסיון נוסף להשיג את הרכז הליטאי. האם מייק דאנליבי יחליף קבוצות עם קורי מגטי?

שנה וחצי לאחר שהפסידו לאינדיאנה במירוץ להתחמתו של שארונס יסיקביצ'יוס, מנסה כעת דני פרי, הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, להביא את הליטאי לאוהיו פעם נוספת. ה"אקרון ביקון ג'ורנל" המתפרסם בקליבלנד, דיווח אחר הצהריים (חמישי) כי פרי עדיין מאוד מעריך את כישוריו של יסיקביצ'יוס, ורצונה של גולדן סטייט להיפטר מכמה שיותר חוזים גדולים יכול לזרז את העיסקה בין הקבוצות.

אם אכן יגיע בסופו של דבר לקליבלנד, שאראס ימצא שם בנוסף ללברון ג'יימס גם את הסנטר זידרוניוס אילגאוסקאס, חברו הטוב מנבחרת ליטא, ששאראס אפילו שימש כשושבין בחתונתו. בעמדות הגארדים הצפיפות בקאבס אינה גדולה מדי, ובעמדת הפוינט גארד מתחלקים אריק סנואו ודייויד ווסלי הקשישים, והרוקי דניאל גיבסון.

שאראס הוא לא היחיד בין המעורבים בטרייד הענק של אמש שמוזכר כבר כמועמד לעבור בטרייד נוסף. ה"אקרון ביקון ג'ורנל" גורס כי גם מייק דאנליבי, שנשלח לאינדיאנה, מועמד לעבור בימים הקרובים לקליפרס, תמורת קורי מגטי. טרייד שכזה ירצה את שני הצדדים בצורה מושלמת - הפייסרס חשקו במגטי כבר בעונה שעברה וניסו נואשות להביא אותו לאינדיאנפוליס תמורת רון ארטסט, ואילו מאמן הקליפרס, מייק דאנליבי האב, סיפר ללא מעט אנשים בסביבתו שהוא רוצה להביא את בנו לקבוצה.

סוף הדרך של ג'ונס במממפיס?

אדי ג'ונס עשוי להיות השם הבא ברשימת השחקנים המזדקנים הנחתכים מקבוצותיהם. הגארד הוותיק (35) של ממפיס הודה אתמול כי קיים סיכוי טוב שהוא יעזוב בקרוב את הגריזליס. "בשלב הזה שינוי יתקבל בברכה מבחינתי. אני רוצה לשחק עבור מועמדת לאליפות.

* שאקיל התחייב שלא לחזור לפעילות עד שברכו תהיה בריאה ב"אלף אחוזים", לדבריו. "אני מחכה בקוצר רוח לחזור ולעזור לקבוצה, אבל מצד שני אני לא רוצה להאיט את תהליך ההחלמה על ידי חזרה מהירה מדי", אמר הדיזל.


* אוהדי הסלטיקס קיבלו היום קצת חדשות טובות (או רעות, בהתחשב בשאיפות הלוטרי של הקבוצה), כשהמאמן דוק ריברס הודיע שוולי שצ'רביאק ודלונטה ווסט הפצועים יחזרו לפעילות ביום שישי במשחק מול סקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully